Toon posts:

aperture size

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce 3 ti 200 gekocht en haal een score van 6180 in 3d mark 2001 se zie sig voor systeem maar is dit niet een beetje weinig onoverclockt?
En zo jah ligt dat dan aan de aperture size? want die staat nog gewoon op 64 mb en dat stond ie ook met mn geforce 2 mx. :?

Verwijderd

Probeer eens op 128 .. kijken wattie dan doet.. is het dan niet hoger.. dan gewoon weer 64.. duh :+ Een Tweaker probeert alles eerst uit heh 8-)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De helft van je aantal mb ram geheugen zeggen ze...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je wilt horen dat het geen kwaad kan als je dit veranderd... nee het kan geen kwaad, dus probeer ze :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 21:14

lytjepole

Schier?

richtlijn voor aperture is volgens mij de helft van je hoofdgeheugen, dus in jou geval dus idd 128MB

Hmmz, te laat ;)

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26
staat een verhaaltje over in faq ;)

Verwijderd

Richtlijn.. Gaat bij mij moeilijk met 1024mb :D 512mb AGP ap. Nog niet gezien ;)

Verwijderd

AGP aperture size heeft haast geen invloed op je 3D prestaties geloof mij maar,dus het maakt echt weinig verschil als je hem op 64 of op 128/256mb zet

je AGP size moet de 1/3derde van je systeem geheugen zijn.

maar je geforce heeft al 64mb DDR ram het heeft geen nut als je de agp aperture size verhoogt

je 3D kaart maakt gebruik van AGP aperture size tenzij zijn eigen geheugen niet genoeg is voor de texture verwerken en opslaan.

dus je score zal dan nog steeds nihiel zijn :/

overclock gewoon je 3D kaart.
of je FSB van je moederbord.

Verwijderd

Ja jij bent slim bezig. Overclocken. Niet nodig man. I mean, hij MOET gewoon beter presteren.. Nieuwste drivers geinstalleerd? Via shit enzo?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:06:
ik heb een geforce 3 ti 200 gekocht en haal een score van 6180 in 3d mark 2001 se zie sig voor systeem maar is dit niet een beetje weinig onoverclockt?
Nee, dat is een vrij normale score voor die kaart met jouw setup.
Kijk ook maar in de gekke uien database of naar benches op het web.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.