Ik ben bezig met het maken van een behuizing voor een 4*20 LCDtje, nu is het probleem dat de LCD net niet past. De behuizing is van gietaluminium en er zitten sleufjes in de binnenkant om printplaatjes e.d. in te zetten. Nu wil ik die sleufjes dus wegvijlen of slijpen. Met een gewone ijzervijl lukt het niet, ik moet het wegvijlen tot op de bodem... Schuurbandjes en steentjes voor op de dremel zijn ook zo verdwenen, in tegenstelling tot het alu.
Even pics van 't model kastje voor de duidelijkheid:

Dit is em, hij is net iets groter dan de PCB van de LCD.

Dit soort sleuven zitten er in, maar dan over de gehele wanden. Veel slijpwerk dus...
Ik ben al bij de doe het zelf zaak geweest, maar die kwam gelijk met wolfram tools aanzetten, beetje duur (24,95 euro) en misschien niet nodig. Wie heeft er ervaring met wegslijpen van gietaluminium op moeilijk bereikbare plaatsen?
Even pics van 't model kastje voor de duidelijkheid:

Dit is em, hij is net iets groter dan de PCB van de LCD.
Dit soort sleuven zitten er in, maar dan over de gehele wanden. Veel slijpwerk dus...
Ik ben al bij de doe het zelf zaak geweest, maar die kwam gelijk met wolfram tools aanzetten, beetje duur (24,95 euro) en misschien niet nodig. Wie heeft er ervaring met wegslijpen van gietaluminium op moeilijk bereikbare plaatsen?