Wat vinden jullie de beste huidige tennisgame op de PC? Ik ken er een paar maar ik weet niet echt een realistisch en lekker gameplayend tennisspel. Jullie?
wel lekker is virtua tennis voor de pc, maar die is ver weg van realistisch. Verder ken ik niet echt een goede "realistische" tennis game voor de pc
het is maar wat je realistisch noemt
in virtua tennis is het namelijk WEL net zoals in het echt dat je de bal heel anders slaat naarmate je je anders positioneert ten opzichte van de bal, wat in andere tennisgames over het algemeen niet zo is (knopje a = lobje, knopje b = spin.. etc)
in virtua tennis is het namelijk WEL net zoals in het echt dat je de bal heel anders slaat naarmate je je anders positioneert ten opzichte van de bal, wat in andere tennisgames over het algemeen niet zo is (knopje a = lobje, knopje b = spin.. etc)
Verwijderd
Pro tennis 2002 is de beste tennis game maar nu weet ik niet meer of ie nu op de sega was
volges mij vraagt ie toch echt om Tennisgames op de PC hoor en neit op de sega/ps2/dreamcast dus... Ik weet er zelf ook geen behalve Virtua Tennis dan...
alhoewel: Volges mij heb ik ooit es iets gehoord over Roland Garros voor de PC maar dat weet ik niet zeker.
alhoewel: Volges mij heb ik ooit es iets gehoord over Roland Garros voor de PC maar dat weet ik niet zeker.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Dat ownt, heb ik een paar maanden geleden net zolang gespeeld totdat ik van alle tegenstanders met 21-0 gewonnen had
Maar qua tennisgames op de pc is Virtua Tennis idd het leukst om te spelen
Mijn 2 favorieten:Hayfork schreef op 07 september 2002 @ 19:42:
volges mij vraagt ie toch echt om Tennisgames op de PC hoor en neit op de sega/ps2/dreamcast dus... Ik weet er zelf ook geen behalve Virtua Tennis dan...
Roland Garros Tennis PC
Virtual Tennis PC
Roland Garros is iets realistischer dan Virtual tennis, maar ik vind ze allebei erg leuk om te spelen
Wat moet je nou met dat tennis. Voetbal is pas een sport. Vanavond NEDERLAND - WIT-RUSLAND!!!!!! Allemaal kijken!! Ook die tennis nerds
Ik kijk nooit tennis en ik weet er ook nix van. Ik heb OOK FIFA2002, F1 2002 etc. dus ik ben geen tennisnerd, maar een sportgames loverOhMyGod schreef op 07 september 2002 @ 20:35:
Wat moet je nou met dat tennis. Voetbal is pas een sport. Vanavond NEDERLAND - WIT-RUSLAND!!!!!! Allemaal kijken!! Ook die tennis nerds
Pagina: 1