[instellingen]Xabre 400

Pagina: 1
Acties:

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:20
Ik heb vandaag een Xabre 400 gehaald. Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Hij draait fijn op mijn iets ouwere bak. Maar nu keek ik in de tabbladen van de drivers maar daar kan ik nergens de optie vinden op Vsync te disablen. Daarom zocht ik eerst hier, ik vond een topic maar die was net geclosed.
Nu ben ik gaan zoeken op de officiele site en op google maar ik vind alleen reviews. Ik heb powerstrip ook gepakt maar ik kan echt nergens de disable functie van vsync vinden.
Daarna heb ik nog verder gezocht naar andere 3rd party tweak progs. Maar geen resultaat. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dat deze topic niet geclosed word want ik heb echt goed gezocht.

• Bjk
kick

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik denk dat er niet veel mensen hier een xabre hebben, en je dus niet zo 1 2 3 een oplossing kunnen geven :?

maar euh je icon klopt dan niet >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Speel je er games op? Probeer dan in het spel V-Sync uit te zetten.

Stomme vraag, maar hoe weet je dat V-Sync aanstaat, misschien staat het wel uit :? Een linkje naar dat net gesloten topic zou welkom zijn

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

ik gebruik ook een Xabre en heb totaal geen moeite met spellen....
Wat is het voordeel van v-sync disabelen eigenlijk?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Bjk
Je fps word niet gelimiteerd d8 ik, vsync voorkomt streepjes.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
VSync veroorzaakt juist streepjes. Je fps wordt gelimiteerd aan de refreshrate van je beeldscherm met VSync. Als je VSync uitzet, doet je kaart allemaal onnodig werk waarvan de helft niet eens op het scherm geprojecteerd wordt. Vaak krijg je juist zwarte strepen en scheuren in je spellen als je het uitzet. Kijk maar eens aandachtig naar 3DMark: dat loopt ook niet helemaal lekker, zie je zo nu en dan ook tearing in verschijnen, aangezien 3DMark Vsync standaard uitzet.
Voor benchmarks is het nuttig om het uit te zetten, voor spelen van spellen moet het gewoon aan.
Pagina: 1