[TVout] WMplayer fullscreen ?

Pagina: 1
Acties:

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik heb dus een Leadtek GF4Ti met TVout via Svideo en heb nu een vreemd probleem: iedere keer wanneer ik op een website een video laadt (asf) dan gaat hij op mijn TV full screen (waarbij hij paar pixels niet meeneemt) en op mijn normale monitor zie ik gewoon de video in de website afgespeeld (WMplugin)
Ik wil die video gewoon full screen kunnen opnemen zien op mijn TV :)
Maar hoe :?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:27
hij gaat fullscreen op je TV en dat wil je ook graag, dus... :? of lees ik het nou verkeerd?

sensei_d.fpv channel

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

MariahCareyLover schreef op 07 september 2002 @ 17:40:
hij gaat fullscreen op je TV en dat wil je ook graag, dus... :? of lees ik het nou verkeerd?
Zo lees ik het ook inderdaad.

Je wilt dat hij Fullscreen op je TV gaat, zodat je het kunt opnemen en hij gaat ook meteen fullscreen? Ik zie je probleem niet.

Anyway: De grote tv-out FAQ

• Mr.CeeJay
Nou kijk als ik gewoon surf heb ik perfect beeld, maar op het moment dat ik in IE een schermpje krijg met een ASF in dan schakelt de TV vanzelf over naar FULL SCREEN, maar niet zoals ik dat hebben wil, want er valt aan alle 4 de kanten 10% weg, oftewel: het is teveel ingezoomed en dat kan ik nergens veranderen :?

@echo off

• Mr.CeeJay
De grote TVout FAQ heb ik al eens doorgelezen, met dank aan de makers nogmaals ! :)

@echo off

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Mr.CeeJay schreef op 07 september 2002 @ 17:45:
Nou kijk als ik gewoon surf heb ik perfect beeld, maar op het moment dat ik in IE een schermpje krijg met een ASF in dan schakelt de TV vanzelf over naar FULL SCREEN, maar niet zoals ik dat hebben wil, want er valt aan alle 4 de kanten 10% weg, oftewel: het is teveel ingezoomed en dat kan ik nergens veranderen :?
Heb je een programmaatje als TV-Tool al geprobeerd? Hiermee is het volgens mij mogelijk om de randen weg te werken (dus het beeld uit te rekken). www.tvtool.de

• Mr.CeeJay
Met TVtool kan ik ze beiden niet tegelijk gebruiken volgens mij ;(
Met nView wel :)

@echo off

Pagina: 1