Op een goede manier een topic sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Onderstaand topic over Windows Media Player 9 is gesloten door OProg:

Win Media Player 9 ...

Okee, prima als er een ander draadje over is, maar doe iedereen dan een plezier en vermeld erbij welk draadje dat is.. Als je weet dat er 1 is weet je vast ook welke dat is en zou het dus een kleine moeite zijn om dit erbij te melden..

Inkoppertje misschien, maar of ik ben lomp aan het worden of die search werkt gewoon ontzettend vaag. Als ik zoek op Media Player 9 in de Titels van topics, dan krijg ik er hele andere resultaten mee dan als ik met de oude search had gezocht.. Ik vind die hele search sowieso maar slecht, maar da's niet echt voor dit topic..

Kortom, doe ons users een plezier en vermeld voortaan in welk topic we dan wel moeten zijn, dan zitten we des te sneller weer op de juiste plaats te discussieren en dat is wat iedereen wil lijkt me.. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

um moeten we echt alles voorkauwen?
als de user ff had gezocht had ie geen topic hoeven te openene

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik ben het met je eens dat het handiger zou zijn als OProg het er ff bij had gezet. Meestal doen OProg/andere mods dat ook wel; deze keer ff niet. Zo erg is het voor een keertje niet, wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
D2k schreef op 07 september 2002 @ 17:20:
um moeten we echt alles voorkauwen?
als de user ff had gezocht had ie geen topic hoeven te openene
Je moet niet alles voorkauwen, je bent aangesteld om users te helpen en de discussies hier in goede banen te leiden..

Zoals je had kunnen lezen in mijn post hierboven heb ik gezocht toen ik iets kwijt wilde over WMP 9 maar kon ik ook geen beter topic vinden.. Kleine moeite dus om niet zo hoog van de toren te blazen en gewoon zeggen: jongens dit is niet de plaats voor deze discussie, doe dat [link]hier[/link], deze gaat dicht..

Ik kom niet zo heel vaak in het betreffende forum dus als OProg dat normaal gesproken inderdaad doet vind ik het geen probleem, ik constateerde het en wilde laten weten dat ik het niet de manier vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik weet niet of je hem inmiddels gevonden hebt, maar hier is ie: Media Player 9 Beta 1 released

Een ander mogelijkheid om te zoeken is gewoon dmv de topiclist in SA. Even de lijst wat langer maken dmv het dropdownmenuutje onderaan (topics van de afgelopen 7 dagen laten zien geloof ik) en dan op Ctrl-F te rammen. Je kunt dan bijvoorbeeld zoeken op "Media" en krijgt dan ook al gauw het bedoelde topic ;).

Het is bekend dat de search brak is: Tijdelijk extra searchengine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, het is inderdaad zo dat het handig is als er een link bij staat, maar ik denk dat een LA topic erover openen om dat duidelijk te maken een beetje overdone is. ALs het structureel niet zou gebeuren ala. Maar om nou op elke slak zout tegaan leggen :/

Maarja. Het had inderdaad wel beter geweest, maar zelf zoeken mag idd ook wel.,

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik zet het er bijna altijd bij en dan heb ik ff weinig tijd en gooi ik zo'n ding op slot, tewijl er bij de slotjes al meer topics over MP9 staan. En meteen weer een LA omdat er iemand zelf niet ff in topiclist/slotjes kijkt :z

Als je tussen de slotjes onderaan kijkt hebbie al een topic met link |:(

Maar nee hoor, het moet altijd voorgezegt worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
TripleM schreef op 07 september 2002 @ 17:24:
[...]

Ik kom niet zo heel vaak in het betreffende forum dus als OProg dat normaal gesproken inderdaad doet vind ik het geen probleem, ik constateerde het en wilde laten weten dat ik het niet de manier vind..
Waarom neem je dan niet contact met OProg op via ICQ/mail, in de meeste gevallen worden de topics gesloten met een link naar het juiste topic. Persoonlijk vindt ik het een beetje overdreven om daarom meteen een LA topic te openen, dit soort dingen kunnen gebeuren.. Daarnaast is het een kleine moeite om dmv ctrl + f het juiste topic te zoeken (kijk anders eens helemaal onderaan bij de slotjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Okee, het was inderdaad misschien beter geweest om via ICQ of mail contact op te nemen.. Zoals ik al zei, het viel me op, het irriteerde me een beetje omdat ik al had gezocht en geen beter topic kon vinden en vandaar dit topic.. Dat overigens dicht kan wat mij betreft..

Onderaan bij de slotjes kijken voor een goed topic.. Ahja, dan vind ik dus gesloten topics? Of je omschrijft het niet helemaal goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
TripleM schreef op 07 september 2002 @ 17:47:
Onderaan bij de slotjes kijken voor een goed topic.. Ahja, dan vind ik dus gesloten topics? Of je omschrijft het niet helemaal goed..
Nee :)
Dan had je ook de juiste link kunnen achterhalen, MediaPlayer 9.0 series Beta is zo'n topic, open dat topic maar eens dan zie je wat ik bedoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

TripleM schreef op 07 september 2002 @ 17:47:
Waar het om gaat is dat er zodra een nieuw softwarepakket als dit wordt uitgebracht er altijd een heleboel topics worden geopend. En een centraal topic is genoeg. Dus worden alle extra topics gesloten (meestal met verwijzing naar dat centrale topic ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Garfield schreef op 07 september 2002 @ 17:50:
Nee :)
Dan had je ook de juiste link kunnen achterhalen, MediaPlayer 9.0 series Beta is zo'n topic, open dat topic maar eens dan zie je wat ik bedoel. :)
Ik snap nu wat je bedoelt.. :) Maar dan moet ik gesloten topics gaan openen om het goede topic te vinden.. Terwijl ik op dat moment nog niet eens wist dat ik in het verkeerde topic zat te posten..

Kortom, erg verwarrend.. Liever consequent maar als dat niet kan door te weinig tijd(?) dan is dat geen probleem lijkt me.. Gooi deze maar dicht (hoeft geen verwijzing onder :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.