Wie heeft een PDA en wil Tweakers.net Nieuws lezen??

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberwizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb net een PDA en nou kom ik er achter dat het NIET mogelijk is om zomaar Tweakers.net te kunnen lezen. ONGELOVELIJK! ;)

Nou wil ik proberen een AvantGo pagina te maken waardoor elke die-hard gewoon op z'n PDA ff het nieuws kan lezen, met een wireless verbinding is het dan zelfs mogelijk om in de bus ff het nieuws te checken!

Nou heb ik 2 vragen, is er animo voor een public channel op AvantGo?
En mag ik zomaar de informatie van de frontpage afslopen en (met logo uiteraard) op AvantGo prakken? Maw, kan een van de medewerkers van Tweakers hier wat info over geven??

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

pda.tweakers.net

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wil dat :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je de mening van T.Net medewerkers wilt kun je dit het beste doen in Tweakers.net Frontpage Feedback.

Werken pda.tweakers.net en wap.tweakers.net niet dan :?

Verwijderd

Meer wat voor TFF lijkt me :)
SG >> TFF

• Cyberwizzard
@D2k: het verschil tussen pda.tweakers.net, wap etc is dat AvantGo ook de mogelijkheid bied om het via je PC te downen op je PDA: om 07:50 download je PDA ff het laatste nieuws, vlak voordat je op de bus springt.... :P

Verwijderd

graag zeer graag zelfs. Zo kan je ook offline op je pda tweakers.net lezen.

• Cyberwizzard
*PEEEEEEEEEEEP*

Ik heb goed en slecht nieuws:

Het slechte:
Ik mag mijn net gebrouwen testpagina (iets opgeleukt met graphics) met nieuwsitems op AvantGo niet public maken: dat kost ff $1000, en dat vertellen ze je zodra je pagina klaar is *dickheads*

Het goede:
Je kunt op je AvantGo login een channel createn; als je daar pda.tweakers.net intikt download AvantGo voor je de Tweakers site, stel em een beetje ruim in, 500k zou genoeg moeten zijn voor de meeste plaatjes...

Sorry everyone :(

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gebruik dan geen AvantGo maar iets anders

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Je kunt toch gewoon zelf een channel maken bij Avantgo? Volgens mij is dit een beetje overbodig topic.. Er zijn ook in het verleden al diverse topics geweest over dit onderwerp, en naar aanleiding daarvan is juist pda.tweakers.net gecreeerd.
Pagina: 1