soundcard probleempie

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
IK heb een oude (isa) sounblaster awe 64, alleen mandrake ziet die niet (bij begin installatie), is er ergens een optie om die als nog te installeren. Zijn er ergens drivers van (niet op de creative site)

One World Concepts

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45
Sure, op een Computer Idee forum...grote kans.

Je AWE 64 moet het wel kunnen doen, je kunt het in de kernel compileren, of de juiste module laden. Daarvoor zijn op internet plenty howto's te vinden denk ik...

• B_FORCE
  • Niet online
Wilke schreef op 07 september 2002 @ 17:12:
Sure, op een Computer Idee forum...grote kans.

Je AWE 64 moet het wel kunnen doen, je kunt het in de kernel compileren, of de juiste module laden. Daarvoor zijn op internet plenty howto's te vinden denk ik...
www.computeridee.nl ? :?

One World Concepts

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kicken jullie erop om zo te reply'en? Maar goed, kijk hier maar even:
http://www.fe88.dial.pipex.com/awe64config.shtml
http://www.linux.uni-bayr...dblaster-AWE64-HOWTO.html
Je vind de driver overigens gewoon onder 'OSS sound modules' in je kernelconfig.

Overigens, enig searchwerk had inderdaad geen kwaad gekund. Zoek voor meer info even naar 'AWE64 Linux' ofzo op Google.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• B_FORCE
  • Niet online
ok thanx, (laatste is helaas duists),
en af en toe heb je zo'n bui dat je op een forum in chatfunctie staat (dus zech maar als een bezetene replied)

One World Concepts

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, je mag idd zelf wel wat zoekwerk doen... als je tegen problemen aanloopt, mag je altijd nog een nieuw topic openen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.