Toon posts:

[3D studio] Newbie: Hoe verander ik de piramide?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik ben bezig met het nabouwen van onze keuken.
Nu is de afzuigkap aan de beurt. Op de screenshot
zie je het vlak van boven af. Een piramide. Nu wil ik
het middelpunt van de piramide verplaatsen (Dus
het topje meer naar links). Hoe doe ik dit? Ik heb
vanalles geprobeerd, maar ik kom er maar niet achter.

Afbeeldingslocatie: http://www.totheroof.com/images/screenshot3.jpg

Als je me niet wilt helpen, zeg me dan waar ik moet
zoeken in de reference. Hoe heet dit wat ik wil doen?

Thanks!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Klik rechts op je pyramide, convert to:, editable poly, dan op die 3 +'jes drukken en dan op het blauwe punt op de top van de priamide en slepen maar :)

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
nog optie

rechts bij groene vierkantje in die dropbox edit mesh en dan op die 3 rode puntjes klikken en blauwe puntje verplaatsen :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Het werkt! Weer wat geleerd!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
edit:
Ergernissen moet ik inderdaad in "Schop een Modje"-posten

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Topicstarter
Oogst, was dat nu ook net niet mijn vraag. Dit soort ergenissen hoef je hier niet te uitten.

Verwijderd

Dit soort ergernissen ontstaan als mensen vragen stellen voordat ze zelf genoeg moeite hebben gedaan. Hoe kun je nu basisvragen stellen als je zelf al eens echt de moeite hebt genomen om iets te leren? Dit zal inderdaad in iedere tutorial of boek staan, het is een kwestie van basiskennis die je zelf behoort op te doen.

Kijk eens naar je eigen postgeschiedenis, en daarna naar die van Oogst. Jij bent iemand die hier vrijwel alleen maar komt om vragen te stellen. Mensen als Oogst willen best mensen helpen, maar dan moeten die zelf ook wel een beetje inzet tonen. En zonder behulpzame mensen krijg je al helemaal geen antwoord meer.

Bij wijze van spreken moet je je schamen om simpele vragen te stellen, aangezien je dit zelf had kunnen uitzoeken. Als je toch zulke vragen stelt, dan komt het over alsof je zelf lui bent, en dat irriteert sommige users, en terecht vind ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.