Hey, ik heb al gezocht maar alleen wat andere topics gevonden die hier niet echt bij passen.
Ik zoek dus een nieuw toetsenbord, liefst zwart maar zonder muis erbij (ik heb al een dual optical die net nieuw is). Deze vind ik dus echt super:
maar die is alleen met muis te krijgen. Toetsenbord gaat intensief gebruikt worden (spellen, coding, grote lappen tekst, enz.) en de prijs mag redelijk hoog liggen, tot zo'n 70/80 euro (jaja, tis veel voor een keyboard maar ik wil het in een keer goed hebben, goedkoper mag natuurlijk ook).
Naja, als iemand er dus nog een weet mag hij/zij het melden
dat ie zwart is vind ik wel belangrijk, past hij goed bij mijn kast, maarja, als er echt niks anders gevonden wordt...
Ik zoek dus een nieuw toetsenbord, liefst zwart maar zonder muis erbij (ik heb al een dual optical die net nieuw is). Deze vind ik dus echt super:
maar die is alleen met muis te krijgen. Toetsenbord gaat intensief gebruikt worden (spellen, coding, grote lappen tekst, enz.) en de prijs mag redelijk hoog liggen, tot zo'n 70/80 euro (jaja, tis veel voor een keyboard maar ik wil het in een keer goed hebben, goedkoper mag natuurlijk ook).Naja, als iemand er dus nog een weet mag hij/zij het melden
dat ie zwart is vind ik wel belangrijk, past hij goed bij mijn kast, maarja, als er echt niks anders gevonden wordt...
Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk