Ik zit niet zo zeer per een probleem, maar ik zou toch wel graag willen weten waarom mijn computer dat doet. Als ik mijncomputer aandruk en ik draai een tijdje een heel simpel programma als bijvoorbeeld Notepad ofzo en laat vervolgens de computer een tijd met rust dan begrint de harde schijf zo te ratelen, op zich niets aan de hand, maar dat ding blijft maar doorgaan, hij blijft dus schrijven naar de HD. Maar ik heb nog eigenlijk helemaal niets gedaan. Toch lijkt het of hij het opeens heel erg druk heeft met dingen verwerken. Als ik vervolgens de muis aanraak dan wordt ie weer wat rustiger. Laat ik hem los en begint hij met enkele seconden weer te ratelen en te schrijven (hij gaat weer druk aan de slag).
Nu is mijn vraag: hoe kan dit, zit er in Windows XP iets wat dingen op qeury zet om te verwerken op de HD ofzo als er enige tijd geen activiteit is. Ik heb het eens gevolgt maar het lijkt als ik niets doe dat XP maar aan het werk blijft (HD blijft maar ratelen).
Nu is mijn vraag: hoe kan dit, zit er in Windows XP iets wat dingen op qeury zet om te verwerken op de HD ofzo als er enige tijd geen activiteit is. Ik heb het eens gevolgt maar het lijkt als ik niets doe dat XP maar aan het werk blijft (HD blijft maar ratelen).