Toon posts:

LG CED-8080B writer en moderne CDRW = No go ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
me pa heb dus zo`n writer en wil dus op een gloednieuwe rewritable 4 - 10X iets schrijven.. maar krijgt steeds een TRACK ERROR :( die zelfde CDRW schijf werkt echter wel prima in mijn Aopen4048A.

nu vraag ik me af.. is dit met een firmware update van die LG CED-8080 Drive op te lossen?

anders zal die een nieuwe writer moeten halen denk ik :|

PS iemand ook een werkend linkje naar een firmware mocht dit werken...
k kan ze zelf ff niet vinden

Alvast bedank

Verwijderd

Ik denk dat het aan iets anders ligt, TRACK ERROR kan ook betekenen dat de TRACK in de cd image die hij probeert te branden niet goed is. Ik heb met mijn oude LG CED-8080B nooit problemen gehad (tot ik hem uit elkaar haalde dan ;) ). ik heb ook nog nooit de firmware hoeven aan te passen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:08:
Ik denk dat het aan iets anders ligt, TRACK ERROR kan ook betekenen dat de TRACK in de cd image die hij probeert te branden niet goed is. Ik heb met mijn oude LG CED-8080B nooit problemen gehad (tot ik hem uit elkaar haalde dan ;) ). ik heb ook nog nooit de firmware hoeven aan te passen
t gekke is dat die op een oude brakke ( dus vol met krassen ) philips 1-4X cdrw plaat wel burnen wil :| ( net geprobeert )

Wissen van de 4-10X cdrw wil ook niet lukken wat met de 1-4X cdrw wel lukt :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Deze gaat dicht en wel om de volgende redenen:
1) Beter zoeken: LG Firmware
2) Openingspost is onvolledig.. Welke brandsoftware? Heb je al verschillende geprobeerd?
3) Verkeerde plaats; softwarematige fouten horen in SA

Dit topic is gesloten.