Overstappen casema basic naar broadband?

Pagina: 1
Acties:

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 17:13
Ik heb al heel lang een casema kabelinternet aansluiting met en oud wit modem ('basic' abonnement). de verbinding met de witte modem geeft nogal eens problemen, en broadband basic, wat vrijwel even duur is, schijnt binnenkort sneller te worden.

Is het iemand gelukt om vanaf dat oude abonnement over te stappen naar broadband basic (zwart modem)?

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:28
Ik kan erover meepraten. Ik heb ook een afgrijselijke tijd gehad met Wanadoo Basic en het witte modem. Ik heb op de site nog wel een postcodecheck gedaan of ik Casema Broadband kon krijgen in de hoop op betere tijden, maar helaas ging dat voor mij niet op. Of nou ja... helaas... gelukkig kon ik ondertussen wel Mxstream krijgen :*)

Join het GoT Pulse-Team!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Klopt.. de broadband versie is zo'n 10 a 15kb down stream.

Maarjah, ik zit zelf op die premium :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Zou geen probleem moeten zijn als het ook in jouw regio beschikbaar is... Ik ben ook toendertijd van het DEMOS modempje naar het COM21 overgestapt...

Weet iemand of de Premium abo's ook omhoog gaan? Lijkt me wel een logische reactie op de aangekondigde snelheids verhoging MxStream zou ik zeggen _/-\o_

Verwijderd

Ik ga zelf, door gedoe met deze overstap naar broadband basic, nu maar eens weg bij Casema. Ik heb het helemaal gehad met ze. Ik wacht nu al twee weken [ik zit zonder modem ivm blikseminslag] en daar komen er nog twee bij voor ze me helpen met deze 'upgrade'. Ik geloof Casema helemaal niet, die nieuwe broadband basic heeft misschien een snellere verbinding [bij mijn buurman gaat het sneller] maar de kwaliteit en betrouwbaarheid laten nog te wensen over. Mijn advies, neem een andere provider. Je wordt echt net veel beter van broadband basic. Volgens een snelheidsmeettest bij mijn buurman scheelt het zo goed als weinig.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Ik had gehoort dat ut premium pakket juist omlaag ging kwa prijs (naar €40)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Vanaf de site http://internet.casema.net/home/news_content2.php

[quote]
Nu tijdelijk korting op Wanadoo Cable Broadband Basic en Broadband Premium!
Als u vóór 1 november 2002 een nieuw abonnement afsluit voor Broadband Basic dan betaalt u een jaar lang slechts € 27,95 per maand. Daarnaast wordt uiterlijk 1 oktober de snelheid van Wanadoo Cable Broadband Basic verhoogd naar 150/32 kbit/s. Dus nog sneller internetten voor een lager vast bedrag per maand. Voor Broadband Premium betaalt u een jaar lang slechts € 39,95 i.p.v. € 45 bij inschrijving voor 1 november a.s. Voor zowel Broadband Basic als Broadband Premium geldt: Niet goed? Geld terug! Maar dat is nog niet alles: u krijgt ook korting op de installatiekosten. Basisinstallatie kost nu € 68 en voor volledige installatie betaalt u € 136. De actie loopt tot 1 november 2002.
[end]

Verwijderd

En voor euro 29,95 per maand kun je nu ook ADSL nemen met een snelheid van 256/64. Dit is ook een abbo voor een jaar, en je hebt geen limiet van 1Gb..... [excessief gebruik niet toegestaan natuurlijk] Ik zou dus nog even nadenken voordat ik broadband basic zou nemen...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

die modems gaan toch over een com-poort? Dan kan het toch niet sneller als 112kbps oid zijn? De van Basic dus

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
hmm, ik heb 2 weken geleden mijn migratie formulier naar casema gestuurd maar heb nog steeds helemaal niks van hun gehoord... is dat normaal of zouden ze allang een email ofzo gestuurd moeten hebben met de info dat ze mijn formulier hebben enz?

Want straks is mijn formulier niet aangekomen bij hun en kan ik als ik niet opschiet geen korting krijgen....

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Pagina: 1