Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

"Echte" constucties naar Quake of UT kan dat

Pagina: 1
Acties:

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:37

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Ik weet niet precies of ik deze topic hier moet plaatsen, maar doe het toch maar.
Weet iemand of je "echte" 3d modellen geschikt kan maken voor Quake of UT ? Het zit nl. zo. Ik ben 3d-cad tekenaar op een (marine) scheepswerf en het lijkt me super vet om UT in een fregat te spelen. Tekenprog. draait nu nog op Unix, maar we gaan binnenkort over op Windoods Nt.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?? En, veel belangrijker, hoe zou ik dit voor elkaar kunnen krijgen.

XBL: theArthurrrr

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ut in fregat kan, je moet gewoon met unreal editor zoiets in een level bouwen.

voor editors e.d.

www.planetunreal.com/unrealed

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Dat bedoel ik niet. Is er een conversie prog. dat echte 3d-modellen om kan zetten naar Ut modellen. Ik ga natuurlijk niet alles nog eeen keer tekenen.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Volgens mij kan dat voor quake 3 wel.

Verwijderd

Volgens mij kan dat wel. Je kunt files ex- importeren met een bep. formaat. Je kunt bijvoorbeeld een map in 3dstudio maken en die in UEd importeren.

Ben niet zeker van het formaat. Iets van m3d ofzo?

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Ik zal eens gaan experimenteren. We kunnen in iedergeval een 3d-dxf file maken. Deze zou ik dan in een editor moeten importeren.

Ik hoop dat het kan, zou super te gek zijn.

Verwijderd

er zijn voor verschillend 3d teken pakketen plug-ins te krijgen om bestanden op te slaan als ut of q3 zie ook een nieuws item van vandaag waar dit word besproken
Pagina: 1