Toon posts:

Flash probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn site een flashfilmpje staan (http://www.eltoro.nl/agenda.htm)
en die doet het niet. Wanneer ik hem locaal test met test movie(ctrl-enter)
werkt hij perfekt, maar als ik hem op de site wil bekijken scrolt hij niet. Kan iemand mij daar mee helpen? De pagina blijft ook laden, wat ik ook best vreemd vind.
Ik wordt er een beetje 8)7 van

Verwijderd

uhmm bij mij doet hij het gewoon :)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ook als ik hem direct bekijk via http://www.eltoro.nl/afbeeldingen/swf/display.swf
scrollt hij niet, heb je hem niet geexporteerd als stilstaande afbeelding, maar ook werkelijk als movie?
vreemd dat hij het bij kishan wel doet, heb hier flash player 6

de standalone player kan hem ook niet openen, en ook bij mij lokaal werkt hij niet;

als hij wel werkt zodar je ctrl-enter doet; dan heeft het zin om gewoon die file te uploaden (bij ctrl enter wordt er een .swf-bestand met gelijke naam in de map met de .fla geplaatst)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Het is begonnen toen ik deze melding kreeg in flash 5
<KNIP>
Automatic conversion performed to update your ActionScript to Flash 5:
* Functions were converted to the new recommended case (e.g. GetProperty-->getProperty)

Automatic conversion performed to update your ActionScript to Flash 5:
* x op y was converted to Number(x) op Number(y) for operators +, <, >, <=, >=, =, and <>
</KNIP>

Verwijderd

Topicstarter
Oh en het swf bestandje wat in die map staat doet het ook goed. Tot dat ik hem upload.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Heb een een minuut geleden geopend en hij is nog steeds aan het laden. Beetje lang voor zon filmpje. Hij doet dus iets fout, ik zal er is naar kieken.

Ik heb het SWF-bestandje van je server gehaald en dat doet helemaal niets. Probeer het nog eens een keer te publishen misschien?
edit:

Dat kan dus niet want het filmpje is protected. Misschien kan je ff een unprotected filmpje uploaden? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook wel ff het fla-tje mailen. Als iemand daar interesse in heeft.

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:06:
Yup, r_devoogd@hotmail.com it is :)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:06:
mn adres staat in mn profiel, ben wel geinteresseerd

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Inderdaad je fla-tje doet het gewoon. Publish het is en keer stuur dat is op naar me, als die het doet kan je die gewoon uploaden als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Vandaar dat ik dus en probleempje heb locaal doet alles het goed, maar zodra ik een upload naar mijn site doe werkt hij niet meer.
Heb je ook test movie gedaan?

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 18:00:
Vandaar dat ik dus en probleempje heb locaal doet alles het goed, maar zodra ik een upload naar mijn site doe werkt hij niet meer.
Heb je ook test movie gedaan?
JA, dan doet hij het ook gewoon.

Ik zie dat je die pijltjes hebt geactionscript, daar kon je toch ook gewoon een hele simpele movieclip van maken.

Verwijderd

Topicstarter
Had ook gekund, maar dat is niet echt het probleem dat ik heb nu.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://www.kw.nl/~dm/exchange/display.swf

ik heb hem daar gezet en deze lijkt het wel te doen, kreeg wel een eroor-melding over een missende data.txt file

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb je dat nu opgelost dan?
Ik heb het nog even nagekeken en bij het eerste frame staat een actie die naar data.txt verwijst. Nu heb ik locaal wel een data.txt staan, maar als ik die in dezelfde map upload dan werkt het nog niet.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 23:45:
Hoe heb je dat nu opgelost dan?
Ik heb het nog even nagekeken en bij het eerste frame staat een actie die naar data.txt verwijst. Nu heb ik locaal wel een data.txt staan, maar als ik die in dezelfde map upload dan werkt het nog niet.
het enige dat ik gewijzigd heb is dat ik de mask-layer en de gemaskede layer gelocked heb waar die niet gelocked waren, maar ik geloof niet direct dat dat zo'n verschil maakt

verder kan het zeker zo zijn dat als het nu nog niet functioneert, dat dat dan aan een nogal-aan-het-verleden-hangende cache hebt; leeg je map temporary internet-files eens of wijzig de naam van het ge-uploadde bestand;
soms kan het ook helpen om de file aan te roepen met een verder nutteloze get-waarde erachter: display.swf?foo=bar

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Even een heel andere zijweg: hoe load je het filmpje up naar de server? Het kan volgens mij ook wel daar aan liggen.
Ik denk dat je voor .swf 'Binary/binair' moet gebruiken, en misschien dat je hem juist in ASCII uploadt? Ik weet het niet zeker met swf files hoor...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue
<quote>
You're the greatest
</quote>
Hij doet het weer perfect. Ik zal hem wel een keer veranderd hebben.
En ook de rest bedankt voor alle moeite die jullie er in gestoken hebben.

"ReneVe springt in het rond van vreugde"

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

<blaat verkeerde username...> (DB ligt op Papa Eends bed te GoTten)

Stop uploading passwords to Github!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Your welcome :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1