Ik heb de search gebruikt en heb gegoogled en heb de manual doorgelezen.
Ik probeer nu de TV tuner werkend te krijgen. Ik heb de originele drivers van de CD installed en Visualreality en 3dfx tools (ik kwam er bij toeval achter dat dan de tv het pas deed)
Nu heb ik nog een aantal problemen:
- Ik heb geen geluid. Ik heb in de manual gelezen dat je een kabel van de output van het XXX blok (A/V-I/O Pod) naar je linein van je soundcard moet hebben. Dit heb ik gedaan, ik heb zelfs online gecheckt of ik de kabel in het juiste gat van mijn soundcard had gedaan (je weet maar nooit met mij
), en ik heb voor de gein de kabel ook nog in de input van het XXX blok(A/V-I/O Pod) gedaan. Ik heb uiteraard in windows (ME) de soundinstellingen goed gezet (ik heb op een andere bak ook een tv kaart, dus dat zou allemaal goed moeten gaan), maar geen geluid 
- Ik krijg de bijgeleverde tv-app de zenders niet goed.
- In AVI_IO kan ik het icon channel setting (ofzo) niet aanclicken
Any help would be appreciated
Ik probeer nu de TV tuner werkend te krijgen. Ik heb de originele drivers van de CD installed en Visualreality en 3dfx tools (ik kwam er bij toeval achter dat dan de tv het pas deed)
Nu heb ik nog een aantal problemen:
- Ik heb geen geluid. Ik heb in de manual gelezen dat je een kabel van de output van het XXX blok (A/V-I/O Pod) naar je linein van je soundcard moet hebben. Dit heb ik gedaan, ik heb zelfs online gecheckt of ik de kabel in het juiste gat van mijn soundcard had gedaan (je weet maar nooit met mij
- Ik krijg de bijgeleverde tv-app de zenders niet goed.
- In AVI_IO kan ik het icon channel setting (ofzo) niet aanclicken
Any help would be appreciated