Ik zal maar beginnen met te zeggen dat ik al in de FAQ heb gekeken, maar ik kon daar niet vinden wat ik zoek, ook op de pagina's van de software(winroute, sygate, etc.) kon ik niks vinden over wat ik zoek, nu ben ik dus op zoek, naar een stukje software, wat ik op me server wil installeren voor het delen van internet(ISDN).
Het stukje software moet aan de volgende eisen voldoen.
- Automatisch verbinding maken, als iemand wil internetten (lijkt me logisch)
- De bandbreedte per gebruiker kunnen instellen(als iemand dus wil quaken, dan moet hij bijv. 7KB/s gereserveerd hebben als het ware, dus dat er niemand aan die 7KB/s komt)
- De clients moeten de verbinding zien, alsof het hun eigen verbinding is, zodat online spelletjes etc, geen problemen opleveren, installeren en gaan dus
- Er moet makkelijk te switchen zijn tussen dual en single line, dus bijvoorbeeld als iemand de telefoon echt nodig heeft(normaal word er hier mobiel gebeld), dat hij op het intranet op een linkje klikt ofzo, die dan die opdracht uitvoert.
- Het liefste zo weinig mogelijk op de client installeren.
Ik weet niet of dit allemaal mogelijk is, maar kan iemand mijn vertellen welke software erg dicht in de buurt komt en als het even kan, ook nog makkelijk in gebruik is
Het stukje software moet aan de volgende eisen voldoen.
- Automatisch verbinding maken, als iemand wil internetten (lijkt me logisch)
- De bandbreedte per gebruiker kunnen instellen(als iemand dus wil quaken, dan moet hij bijv. 7KB/s gereserveerd hebben als het ware, dus dat er niemand aan die 7KB/s komt)
- De clients moeten de verbinding zien, alsof het hun eigen verbinding is, zodat online spelletjes etc, geen problemen opleveren, installeren en gaan dus
- Er moet makkelijk te switchen zijn tussen dual en single line, dus bijvoorbeeld als iemand de telefoon echt nodig heeft(normaal word er hier mobiel gebeld), dat hij op het intranet op een linkje klikt ofzo, die dan die opdracht uitvoert.
- Het liefste zo weinig mogelijk op de client installeren.
Ik weet niet of dit allemaal mogelijk is, maar kan iemand mijn vertellen welke software erg dicht in de buurt komt en als het even kan, ook nog makkelijk in gebruik is
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!