Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Misschien dat je de handleiding van je moederbord even kunt doornemen?
Draait je koeler nog wel?
Mijn mobo gaat ook piepen als mijn cpu koeler niet aangaat.
Draait je koeler nog wel?
Mijn mobo gaat ook piepen als mijn cpu koeler niet aangaat.
hoe warm werd dat ding?
dit doet me denken aan mijn 466 die vele te warm werd.
dit doet me denken aan mijn 466 die vele te warm werd.
[ Voor 0% gewijzigd door TERW_DAN op 07-09-2002 11:37 . Reden: uberdomme typo ]
idd,
ik had het op mijn servertje ook: onregelmatige piepen e.d.
Wat dacht je? Koeler op proc. draaide niet meer!
ik had het op mijn servertje ook: onregelmatige piepen e.d.
Wat dacht je? Koeler op proc. draaide niet meer!
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Dat is mijn eerste gedachten ook dat hij te warm word. Zet er even speedfan op of zo, kun je checken of hij te warm wordt.
Hmm... thanks, de koeler lijkt te draaien, de temp is 42 graden (bij 70 gaat hij waarschuwen), maar goed, ik heb 'm dus gereboot, dus wellicht is de fan toen "gereset" en doet hij het weer even.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Misschien toch maar vast een fannetje klaar leggen voor het geval dat hij weer gaat piepen. Bij een klant van ons is dit ook gebeurd. Toen hebebn we uitvoorzorg alle fans vervangen van dat type computer.
Eh, ik zou het erg op prijs stellen dat je de openingspost laat vergezellen door meer info, dus wat je allemaal al gedaan/geprobeerd hebt. Nu is het zoiets van "Goh, m'n bak doet beeep beeep, laat ik dat maar eens over de muur bij GoT dumpen", en dat is niet helemaal de bedoeling; we zijn geen simpele helpdesk hier en iets meer input wordt gewenst.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Huh? Zie ik het goed dat "Abbadon" in rood is geschreven? Ik snap je punt niet helemaal? Ik heb ALLES gezegd wat ik weet. Ik zou dolgraag (ik heb er serieus wel een eurootje of 25 voor over) exact willen weten hoe en wat. Maar alles wat ik weet (voor zover het mij een verband zou kunnen hebben) heb ik erbij gezet. Ik snap je probleem niet helemaal.Abbadon schreef op 07 september 2002 @ 11:58:
Eh, ik zou het erg op prijs stellen dat je de openingspost laat vergezellen door meer info, dus wat je allemaal al gedaan/geprobeerd hebt. Nu is het zoiets van "Goh, m'n bak doet beeep beeep, laat ik dat maar eens over de muur bij GoT dumpen", en dat is niet helemaal de bedoeling; we zijn geen simpele helpdesk hier en iets meer input wordt gewenst.
Ik heb trouwens net (volgens de eerste paar replies) de fan bekeken. Die is heel schoon en draait erg goed. Ook als ik hem even "tegenhoudt" heeft hij absoluut geen moeite weer "op te starten".
Ik zou bij God niet weten wat ik nog moet/kan proberen, daarom heb ik het gepost. Maar als jij (Abbadon) dat niet voldoende vindt gooi je deze thread maar dicht. GoT gaat vooruit...
Beetje vriendelijker mag wel.k zou bij God niet weten wat ik nog moet/kan proberen, daarom heb ik het gepost. Maar als jij (Abbadon) dat niet voldoende vindt gooi je deze thread maar dicht. GoT gaat vooruit...
Dat GoT vooruit gaat heeft ook te maken met onvriendelijke users!
En wat meer info zou idd. niet mis zijn.
Nee het niveau daalt, je hebt amper wat geprobeerd (fanvervangen en een reboot ook niet eens) of opgezocht wat de piepjes betekenen (handleiding ofzo).spaceboy schreef op 07 september 2002 @ 12:03:
[...]
Ik zou bij God niet weten wat ik nog moet/kan proberen, daarom heb ik het gepost. Maar als jij (Abbadon) dat niet voldoende vindt gooi je deze thread maar dicht. GoT gaat vooruit...
spaceboy schreef op 07 september 2002 @ 12:03:
[...]
Huh? Zie ik het goed dat "Abbadon" in rood is geschreven? Ik snap je punt niet helemaal? Ik heb ALLES gezegd wat ik weet. Ik zou dolgraag (ik heb er serieus wel een eurootje of 25 voor over) exact willen weten hoe en wat. Maar alles wat ik weet (voor zover het mij een verband zou kunnen hebben) heb ik erbij gezet. Ik snap je probleem niet helemaal.
Ik heb trouwens net (volgens de eerste paar replies) de fan bekeken. Die is heel schoon en draait erg goed. Ook als ik hem even "tegenhoudt" heeft hij absoluut geen moeite weer "op te starten".
Wat heb je nu feitelijk in je openingspost neer gezet dan? Lees 'm nog eens door, het enige wat er staat is dat je 'm hoort piepen en misschien aan een hardware probleem denkt. Meer info geef je daar niet, je hebt geen eens de moeitje genomen te kijken hoe warm 't ding wordt, ja, na een post van iemand hier. Wat ik bedoel is dat jan en alleman de laatste tijd z'n probleem hier maar dumpt zónder enige uitgebreide info en zónder zelf wat geprobeerd te hebben, en wij mogen maar raden en 'tig mogelijke oplossingen en tips geven alsof het een quiz is. Dát zorgt voor een achteruitgang van GoT.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1