NEC 21-i

Pagina: 1
Acties:

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik ga deze via een abbonement regelen en nu vroeg ik me af wat de "naam" was van deze telefoon dus of het bekent is dat ie snel stuk gaat, uitvalt en dat soort dingen met andere woorden als iemand dit toestel heeft of hij/zij even zijn ervaringen ermee wil vertellen

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/images/nec21ibig.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilkor.hu/TELEOLDAL/ujtipusok/nec21i.jpg

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Dus je neemt i-mode neem ik aan anders is het niet waard om aan te schaffen.
De accuduur is 2 dagen als je mazzel hebt, en los van het i-mode gebeuren is het geen bijzonder toestel en naar mijn mening iets aan de te grote kant.

• Sir Vega
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 11:39:
Dus je neemt i-mode neem ik aan anders is het niet waard om aan te schaffen.
De accuduur is 2 dagen als je mazzel hebt, en los van het i-mode gebeuren is het geen bijzonder toestel en naar mijn mening iets aan de te grote kant.
ja met imode maar dnek niet dat ik het ga gebruiken... keb nu een 3310 en deze met kleurenscherm ziet er wel leuk uit, dus denk ik dat ik hem wel wil hebben.

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Sir Vega schreef op 07 september 2002 @ 12:04:
[...]

ja met imode maar dnek niet dat ik het ga gebruiken... keb nu een 3310 en deze met kleurenscherm ziet er wel leuk uit, dus denk ik dat ik hem wel wil hebben.

Neem dan niet dit toestel....

Hij is lomp, groot, zwaar etc etc...

Er zijn zat andere telefoons die ook zo'n mooi kleurenscherm hebben :) :P

• Sir Vega
Cutebritney schreef op 07 september 2002 @ 12:06:

[...]

Neem dan niet dit toestel....

Hij is lomp, groot, zwaar etc etc...

Er zijn zat andere telefoons die ook zo'n mooi kleurenscherm hebben :) :P
heheh ja maar hij is vet cheap vandaar :P

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Zo cheap is ie niet hoor... kijk even verder dan de 'mega goedkope € 0,000001' naar de kleine lettertjes met iets als 'alleen bij een 175 jarig kpn abonnement met een belbundel van 24000 minuten per week die je lekker niet kan meenemen naar volgende week en dat alles voor slechts € 200,- per maand'

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Gisae
  • Niet online
Dan kan je beter een T68I nemen. Die heeft ook een kleurenscherm, geen vaag dingetje aan de bovenkant en geen irritant klepje. Zelf vind ik dat i-mode toestel ronduit lelijk, maar smaken verschillen. Als je hem haalt krijg je er volgensmij een 2e batterij bij omdat die zo kort meegaan. Weet iemand trouwens of de T68I nu ook imode ondersteund? Dat shtml ofzo zou er wel op zitten.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of een t100 van Samsung! Die is best wel klein, maar mét een kleurendisplay.

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 21:01
Ik heb zelf dit toestel en ben er laaiend enthousiast over. Maar vooral omdat je er me kunt i-moden.
Smaken verschillen, en 'lomp, groot, zwaar' vind ik wel meevallen. Denk eraan dat de helft van het opengeklapte gedeelte een beeldscherm is! Dat vind ik heel wat waard.
Als je niet met het toestel wilt i-moden zou ik het zeker niet aanschaffen, je mist dan de hele input van ringtones, graphics en allerlij dingen die je alleen met een i-mode abo krijgt.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zou het niet doen, is een kutbak, maarja je 3310 ook. Je kan beter een softpaq ofzo kopen met gprs, kost ff wat centjes maar dan heb je ook wat. je kan ook je laptop meenemen met een nokia cardmodem, heb je tenminste een vet groot kleurenscherm. shit dit moest een lul-post worden zonder enige waarde, maar is me niet gelukt })

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voordelen:

*Weet je al

Nadelen:

*Lang
*Dik
*Zwaar
*Kleine letters
*Vreet batterijen
*Antenne die irriteert als je je phone in je broekzak ed hebt