Jo medetweakers, 'k heb hier een Revolution III beamer (projector) en uh zit met een probleem. Sluit ik me pc via de tv-out op de beamer geeft ie perfect kleuren beeld. Sluit ik nu me video recorder aan: Scart -> SHVS -> beamer. geeft ie zwart wit. DIT is niet vet. Weet iemand hoe ik kleur krijg?
Verwijderd
Denk dat het met het wel bekende video - S-Video probleem te maken heeft. Kan je wel info over vinden in de FAQ bij info over TV-out
Nou uh niet dus. Ok ik zal ff uitleggen.
Videorecorder scart -> scart blok, daar kan ik kiezen ik kies voor de 2 geluid en de gele beeld tupl stekker. ALs ik dit kies krijg ik helemaal geen beeld. Kies ik voor de SHVS op dat blok + geluid krijg ik zwart wit en jah hij staat op Pal.
VIA COMPUTER werkt het
Videorecorder scart -> scart blok, daar kan ik kiezen ik kies voor de 2 geluid en de gele beeld tupl stekker. ALs ik dit kies krijg ik helemaal geen beeld. Kies ik voor de SHVS op dat blok + geluid krijg ik zwart wit en jah hij staat op Pal.
VIA COMPUTER werkt het
Slotje, 1 van me kabels was stuk en het vergde 1of1 andere rare combinatie maar het is gelukt. grmbl bedankt iig
Pagina: 1