Ze hebben bij de Aldi alweer een aanbieding. Dit keer een Digitale Fotocamera van Medion. Hieronder wat specs van het ' beestje' (copyright is van de ALDI):
* Echte foto-kwaliteit met een resolutie van 4,1 megapixels (2.272 x 1.704 pixels)
* 4.1 megapixels 'medion md 9700'
* 2x digitaal zoom
* eenvoudige aansluiting via de USB-interface
* 4.5 cm. LCD-kleurenscherm
* 32 Mb Compact Flash geheugenkaart voor het opslaan van max. 600 foto's, afhankelijk van resolutie
* macrofunctie voor extreme close-ups
* automatische flits en belichting
* incl. o.a.: videokabel, oplaadbare batterijen, oplaadapparaat, netadapter, USB-kabel, zelfontspanner
* incl. software en draagriem
* minimum-systeemvereisten:
* 200 Mhz pentium processor;
* Windows 98/2000/xp
* werkgeheugen 32 Mb; aanbevolen 64 Mb of meer
* kleurenmonitor
* CD-rom station
* 150 Mb vrij geheugen op harde schijf
* vrije USB-interface

Aldi doet dit apparaatje voor € 389,- over de toonbank. Laat je meningen, gedachtengang eens horen over dit apparaatje.
Ikzelf weet niet wat ik van het apparaatje moet verwachten. Ik weet alleen dat die 4.1 megapixel voor € 389,- niet veel is.
Medetweakers laat jullie mening eens horen.
* Echte foto-kwaliteit met een resolutie van 4,1 megapixels (2.272 x 1.704 pixels)
* 4.1 megapixels 'medion md 9700'
* 2x digitaal zoom
* eenvoudige aansluiting via de USB-interface
* 4.5 cm. LCD-kleurenscherm
* 32 Mb Compact Flash geheugenkaart voor het opslaan van max. 600 foto's, afhankelijk van resolutie
* macrofunctie voor extreme close-ups
* automatische flits en belichting
* incl. o.a.: videokabel, oplaadbare batterijen, oplaadapparaat, netadapter, USB-kabel, zelfontspanner
* incl. software en draagriem
* minimum-systeemvereisten:
* 200 Mhz pentium processor;
* Windows 98/2000/xp
* werkgeheugen 32 Mb; aanbevolen 64 Mb of meer
* kleurenmonitor
* CD-rom station
* 150 Mb vrij geheugen op harde schijf
* vrije USB-interface
Aldi doet dit apparaatje voor € 389,- over de toonbank. Laat je meningen, gedachtengang eens horen over dit apparaatje.
Ikzelf weet niet wat ik van het apparaatje moet verwachten. Ik weet alleen dat die 4.1 megapixel voor € 389,- niet veel is.
Medetweakers laat jullie mening eens horen.
-