Toon posts:

Radeon All-In-Wonder - Onenigheid Leverancier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik post dit even buiten het Radeon topic omdat het niet om een technische vraag gaat; ik heb anderhalve week geleden bij Mindfactory.de de Hercules 3D Prophet All-In-Wonder 7500 Bulk besteld en geleverd gekregen; hier zat de DVI-VGA converter bij, en de input box, maar niet de output cable dongle.

Mindfactory mailde me gisteren dat deze kabel helemaal niet tot de standaard uitrusting behoorde, maar dat lijkt me onzin omdat alle andere items wel geleverd worden (zoals de inputkabel) en de kabel zo specifiek voor ATI is dat deze nauwelijk los verkocht wordt. Sterlker nog, zonder deze kabel werken basisfuncties zoals de TV-tuner niet omdat je het geluid officieel niet door kan lussen.

Daarnaast boden ze 2 dagen na mijn bestelling een retail versie aan voor 60 euro minder.

Wat is nu wijsheid? In principe zit ik nog binnen de 10 dagen 'afkoelingsperiode', moet ik de handel terugsturen of kan ik ze er op wijzen dat ik recht heb op die kabel?

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

Volgens mij moet je er zowel input- als output kabels bij krijgen, maar niet dat kastje zoals de 8500 DV, ik heb er ook 1 gekocht voor mijn pa, maar daar zaten alle kabels bij, het was wel de 7500 retail, maar de noodzakelijke kabels moeten ook in de bulkversie zitten.

• dix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2025

dix

Grote kans dat het er inderdaad niet bijkomt, wat heeft Mindfactory er nou aan om je daarmee te naaien..? Maar bel of mail anders naar een andere winkel waar ze ook deze kaart verkopen en vraag of het wel of niet bij de standaard uitrusting behoort.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou natuurlijk even de Hercules hotline kunnen bellen, misschien dat die me het kunnen vertellen. Maar weet iemand hoe het zit met prijsverlagingen binnen de 'afkoelingsperiode'? Ik zit er sterk aan te denken het product terug te sturen, en de inmiddels goedkopere retail te bestellen.