Ok, eerst maar mijn hardware specs:
MSI K7T Turbo
AMD XP 1800+ (met gecertificeerde koeler)
Leadtek GF4400Ti
512 MB RAM (133 MHz, 2*256 MB)
AOpen 16/40 DVD-ROM
Maxtor 30 GB
Netwerkkaartje 3COM
SB Live Player 5.1
300 Watt PSU
Het probleem:
vanmiddag is mijn comp op zijn kant gedonderd, (stom ja, maar tis gebeurd) en nu gebeurt er het volgende:
opstarten --> geen beeld (andere grafische kaart geprobeerd, zelfde resultaat)
direkt na opstarten 3 beeps: lang kort kort
de ledjes op het mobo (DLED) zijn allevier groen
nog steeds geen beeld
na circa 5 minuten schakelt het hele geval zichzelf weer uit
Alle fans draaien, alle kaarten, stekkers en wat niet meer losgehaald en weer vastgezet: geen resultaat
De eerste keer dat ik mijn comp na de klap opstartte ging trouwens alles goed, tot ie vast liep. Daarna begonnen de problemen.
Dat er iets niet goed is is me duidelijk, de grote vraag is: Heeft iemand een idee wat er kapot is? Wat betekent die error-beep (kan er niks over vinden in mobo manual, ook niet op MSI site)
HELP AUB !
MSI K7T Turbo
AMD XP 1800+ (met gecertificeerde koeler)
Leadtek GF4400Ti
512 MB RAM (133 MHz, 2*256 MB)
AOpen 16/40 DVD-ROM
Maxtor 30 GB
Netwerkkaartje 3COM
SB Live Player 5.1
300 Watt PSU
Het probleem:
vanmiddag is mijn comp op zijn kant gedonderd, (stom ja, maar tis gebeurd) en nu gebeurt er het volgende:
opstarten --> geen beeld (andere grafische kaart geprobeerd, zelfde resultaat)
direkt na opstarten 3 beeps: lang kort kort
de ledjes op het mobo (DLED) zijn allevier groen
nog steeds geen beeld
na circa 5 minuten schakelt het hele geval zichzelf weer uit
Alle fans draaien, alle kaarten, stekkers en wat niet meer losgehaald en weer vastgezet: geen resultaat
De eerste keer dat ik mijn comp na de klap opstartte ging trouwens alles goed, tot ie vast liep. Daarna begonnen de problemen.
Dat er iets niet goed is is me duidelijk, de grote vraag is: Heeft iemand een idee wat er kapot is? Wat betekent die error-beep (kan er niks over vinden in mobo manual, ook niet op MSI site)
HELP AUB !