"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
tis nutteloze rommel waar je pijn van in je kop krijgt. 1x gebruikt en toen weer in de doos.
Ahzo, tis nooit voor lang gebruik, dat had ik al door. Maar om er zaken naar te programmeren, te sturen, is het wel een leuke gadget, en liever dan zo'n prul dan een duurder ding dat me 50€ zou moeten kosten, wat ook goedkoope brol is.
Waar zat dat toen eigenljk bij?
Waar zat dat toen eigenljk bij?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Van Asus klopt wel geloof ik ja.
alleen de Deluxe kaarten hebben 3D-bril aansluiting. (heb er ook een, de V7700 Deluxe)
Elsa heeft een 3D-bril die je op meerdere kaarten kan gebruiken.
hij heet Elsa 3D-Revelator en kost ongeveer 50 euro (als ej em uberhaupt nog kan vinden).
je moet maar ff op de site van Elsa kijken met welke kaarten die bril werkt.
alleen de Deluxe kaarten hebben 3D-bril aansluiting. (heb er ook een, de V7700 Deluxe)
Elsa heeft een 3D-bril die je op meerdere kaarten kan gebruiken.
hij heet Elsa 3D-Revelator en kost ongeveer 50 euro (als ej em uberhaupt nog kan vinden).
je moet maar ff op de site van Elsa kijken met welke kaarten die bril werkt.
er is nix aan zo'n bril te programmeren hoor. hij maakt alleen op de maat van je refresh rate een glaasje zwart en tegelijk geeft het scherm een linker of rechter-oog beeldje.Maar om er zaken naar te programmeren, te sturen, is het wel een leuke gadget.
Ik kreeg ook zo`n bril bij mijn GF3 dlx. Dat ding blijft voor geen meter op mijn neus zitten, dodert er elkeer vanaf
is topzwaar aan voorkant.
Beeld werd er ook niet echt beter op, flut-ding. Ik snap dat ze zo`n lame product kunnen uitgeven
Beeld werd er ook niet echt beter op, flut-ding. Ik snap dat ze zo`n lame product kunnen uitgeven
Use the Search Luke...
Verwijderd
Die Elsa werkt wel goed n geeft echt een waardevolle uitbreiding op je gaming xperience
Maar goed hij i\s wel heel leuk, ar je hebt wel en erg snelle videokaart nodig voor de nieuwste spellen. Alle nvidia kaarten werken met die 3dbril.
btw, wat wordt je hier nou wijzer uit? Wil je echt zo nodig zo`n achtelijk brilletje hebben? 
Je kan beter zo`n 3D LCD scherm kopen, veel realistischer
Use the Search Luke...
3D LCD is juist minder realistisch, maar je krijgt er niet zo gauw koppijn van.Silentpuma schreef op 08 september 2002 @ 16:54:
btw, wat wordt je hier nou wijzer uit? Wil je echt zo nodig zo`n achtelijk brilletje hebben?
3D LCD, hmm, zou me dat niet een beetje meer kosten? 
Als ik de topic kon wijzigen, of een mod misschien die de andere heeft gelocked, "Waar zit een 3D-brilletje bij"
Dit waren in deze topic gewoon de merken waar ik naar uitkeek en die hier gemakkelijk over de toonbank gaan.
Als ik de topic kon wijzigen, of een mod misschien die de andere heeft gelocked, "Waar zit een 3D-brilletje bij"
Dit waren in deze topic gewoon de merken waar ik naar uitkeek en die hier gemakkelijk over de toonbank gaan.
Ja, logisch... 
Er bestaat trouwens ook nog iets van een search, of nee beter: product specificaties van de fabrikant!
Trouwens, ik had mijn kaart niet gekocht om die bril hoor, maar voor extra aansluitingen.
Toch geen 2 dezelfde topics in 1 forum he? En al zeker niet met zo`n onderwerp.... maar goed
nofi
Er bestaat trouwens ook nog iets van een search, of nee beter: product specificaties van de fabrikant!
Trouwens, ik had mijn kaart niet gekocht om die bril hoor, maar voor extra aansluitingen.
En waarom denk je dat de mod die topic heeft gesloten?Als ik de topic kon wijzigen, of een mod misschien die de andere heeft gelocked, "Waar zit een 3D-brilletje bij"
nofi
Use the Search Luke...
hehe, je zit me wel op m'n rug hé Silentpuma ;-)
En die specificaties, als die zo duidelijk zijn of als ze altijd zouden terugmailen, zou ik het dan hier nog vragen?
En die specificaties, als die zo duidelijk zijn of als ze altijd zouden terugmailen, zou ik het dan hier nog vragen?
http://www.asus.com.tw/vga/vgaindex.htm
Als je de kaarten langs gaat en je ziet deze zin: " 3D glasses for virtual reality 3D gaming, 3D video and 3D pictures viewing", dan lijkt het me dat er een 3D brilletje bij zit
De rest van de leveranciers moet je zelf maar even uitpluizen, dan kom je het heus wel te weten.
Snap je nu dat ik het een beetje vaag vond dat je daar naar vroeg? 2 minuten surfen en ik had het antwoord al.
Als je de kaarten langs gaat en je ziet deze zin: " 3D glasses for virtual reality 3D gaming, 3D video and 3D pictures viewing", dan lijkt het me dat er een 3D brilletje bij zit
De rest van de leveranciers moet je zelf maar even uitpluizen, dan kom je het heus wel te weten.
Snap je nu dat ik het een beetje vaag vond dat je daar naar vroeg? 2 minuten surfen en ik had het antwoord al.
Use the Search Luke...
Pagina: 1