Toon posts:

USB werkt niet :hp vectra vl 420

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi laat me toch een x iets tegen komen wat ik zelf niet ken oplossen .
USB herkent de scanner niet een canon N670 U is geen xp probleem
want op mn eigen doet die het wel dus ,als je hm er in plugt in de HP laat i alleen maar wete dat ht een onbekend apparaat is! en ken geen twain stuur proggramma installen vinden valt je toch ech niks meer in he .
FAST RESPONSE graag voor 14:00 thx :7

[AMD XP 2000+@1700] [GIGABYTE GA-7VRXP] [256MB DDR 333mhz Samsung TRANSCEND MEMMORY] [SPIRE COOLER] [NVIDIA GeForce2 GTS-Pro 64MB+Tv Out] [SCOTT Plug en Play-monitor] [IBM 40 GiG - RPM 7200] [PIONEER DVD-ROM DVD-115] [RICOH CD-R/RW MP7083A] [Creative SB Live 5.1 series].

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Via drivers plus optionele VIA USB patch drivers geinstalleerd :?

Verwijderd

Topicstarter
kunnen daar via drivers op wist ik hele maal niet zou normaal zoon recovery cd bij moette zitten meen in op het mobo staat wel P4B-MX dt is normaal van assus he en die dirver update voor de usb zat in een bios update van assus wt niet op die hp ken leek mij ech vreemde pc :-( VIA USB patch drivers zit dat ook in
die 4 in 1 ?

Verwijderd

Topicstarter
dat zou het wel eens kunnen zijn ja al een tydje zelf niet meer voor nieuwe via drivers gekeken de laatste nieuwe ziin bij meestal wat langzamer als de een na laatste :-) heb deze dan maar gedownload net zal wel goed zijn : USB Filter Patch - USB v1.0 en de 4 in 1 ook maar.
http://www.viaarena.com/?PageID=71#usb
bedankt voor de tip nog Termi