Toon posts:

CJELLO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Chello RULES, ik heb nu alweer voor een HELE week een SUPER verbinding.
Ik geloof echt dat ze er mee bezig zijn om het te verbeteren, als ze me deze verbinding blijven geven dan mogen ze die 45pieken van mij houden:)

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

wp??

Verwijderd

Topicstarter
HUH?

Verwijderd

Met de snelheid is op zich niet eens zoveel mis de laatste week, ik haal op dit moment in elk geval weer normale 28k8 modemsnelheden (kan een mens gauw tevreden zijn he :) )

Probleem is echter dat ik een hele massa aan chello-gebruikers niet meer kan bereiken. Ik kan ze niet pingen, krijg alleen de melding:
"Destination Host Unreachable"

Lijkt mij een routingprobleem. Heel vreemd, maar op deze manier kan ik niet chatten, geen files sturen en geen spellen spelen met andere bij Chello. En das toch minder.

Maar allez, het is nog maar 2 weken geleden dat ik de eerste klacht in diende. Je moet ze toch de tijd geven he? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey dat is het dan, ik wilde quaken vanavond maar we konden elkaar nietvinden, mmm strange.
Maar ik haal nu lekkere snelheden 100+kb

Hoi

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

wp=woonplaats

Verwijderd

Topicstarter
Brabantia

Hoi

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Tafkae

heb het zelfde probleem met een vriend van me,..kan hem niet pingen en de rest ook niet,..terwijl hij op dezelfde gateway zit en hij woont maar 5 minuten fietsen van mij vandaan,.....vaag jah,...zal een routerprobleem zijn,....

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik denk dat die extra bandbreedte (2.5Gbps ipv 155mbps) zijn werk gaat doen. Het zou vanacht op 24 oktober aangesloten worden en de download snelheden liggen nu rond de 120kb/s + om 10:30.

Verwijderd

Topicstarter
WOW, ik zit nu weer met 220kb te downen nie slecht :):)

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Chello komt bij mij volgende week een nieuw modem neerpletten....
Iemand hier al ervaring mee?....hopelijk ook positieve:)

xMouse

Verwijderd

220 Kb/s? Hmm hier in A'dam is maximaal maar 180 Kb/s mogelijk. Hoe doet ge dat?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
uh.. ergens anders wonen ?

Verwijderd

Das lange termijn planning. Wil nu!
Pagina: 1