Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Koffer mod met kleuren lcd(tje) Beta 2.0 Versie (500Kb Pics)

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Het vervolg van En nog een Koffermod....;) ( Beta versie ), ik heb een aantal dingen aangepast :

- Kabels netjes weggewerkt
- Koffer wat steviger gemaakt met wat plastic profielen
- Nieuwe schakelaars aangebracht, zowel aan de binnen als aan de buitenkant
- Een Gamegear uit elkaar gehaald en aangesloten op mn tv-out van mn Radeon

Hier wat verse pics voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n11.jpg

De foto's van de lcd zijn niet erg scherp maar dit komt doordat het licht weerkaatst op het stukje plexiglas, kan de camera niet helemaal tegen....

/me Een echte patomaan

Verwijderd

Geinig dingetje man!!

Verwijderd

Geil! :9~

Vooral die Gamegear!

Verwijderd

watvoor een LCD'TJE is dat ?

Verwijderd

Gamegear

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 10:46
Cool! Vooral die LCD! Nu nog een keer een lcd met touchscreen!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

koel job!

• jordz.
  • Laatst online: 27-06 17:34
:9~ mooi gedaan !!!! :9~

Arch Linux

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

domme vraag maibe maar wat is een game gear ??? :D is het een soort gameboy of zo ??

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

mag ik zo vrij zijn te vragen waar je die "ONGELOOFELIJK VETTE" LCD vandaan heb en wat je er voor hebt betaald?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Een gamegear komt idd uit de tijd van de eerste game boy, dit was sega's uitvoering met een heel mooi kleuren lcd( beter als dat van de huidige game boy color), maar hij heeft helaas nooit echt succes gehad door een hoge prijs en een hoog energie verbruik....

/me Een echte patomaan

• Novah
  • Laatst online: 23-11 10:57
1 woord: ownasj!
CaMmY schreef op 06 september 2002 @ 23:14:
Een gamegear komt idd uit de tijd van de eerste game boy, dit was sega's uitvoering met een heel mooi kleuren lcd( beter als dat van de huidige game boy color), maar hij heeft helaas nooit echt succes gehad door een hoge prijs en een hoog energie verbruik....
GameBoy Color heeft geen kleuren LCD, vriend :)
Alleen GameBoy Advanced

GameBoy Advanced heeft:
2.9" TFT reflective screen, 240x160
resolutie, 40.8mm x 61.2mm schermafmeting, 32,768 mogelijke kleuren, 511 gelijktijdige kleuren in character mode, 32,768 gelijktijdige kleuren in bitmap mode.

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

draaid dat ding ook op 1024x768 >:)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Jawel, maar dan heb je aardig goede ogen nodig, op 640*480 kan je je winamp goed gebruiken.

Van die Gameboy Color - Nofi, maar het gaat om het idee dat dat imho nogsteeds een geweldig scherm was en dat voor zoon meer dan 10 jaar terug........

/me Een echte patomaan

Verwijderd

hoe heb je die Gamegear precies aangesloten?? Schema?
Vette MOD verder!!!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:41:
hoe heb je die Gamegear precies aangesloten?? Schema?
Vette MOD verder!!!
JUIST! wilde ik net vragen anders tik ik goekoop zo'n ding op de kop en heb ik een kleure LCD !

Verwijderd

Ik wil ook weten hoe je dat kreng hebt aangesloten... hij roeleert zwaarrrr!

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Het is eigenlijk heel simpel, voor die game gear kan je ook een tv tuner kopen, die heeft ook een tv-in, moet je even zelf een kabeltje voor maken met een jack plugje en dan doet tiet al.

/me Een echte patomaan

Verwijderd

Erg netjes, dat LCD geeft net dat beetje (boel) extra, waardoor deze koffer boven alle andere 'standaard' koffermods uitstijgt!

• Gulli
  • Laatst online: 27-11 10:31

Gulli

100% Unwiderstehlich

*snif* ik voel me ook best wel een beetje trots, dat ik van het begin tot het eind heb mogen meewerken aan deze roelerende mod... (ok ik heb geen bal toegevoegd maar t klinkt wel aardig)

Ons volgende project waar we ons op gaan storten:

In een flightcase (zat ooit een :9~ beamer in!) gaan we 4 pc's inbouwen en die met een LAN verbinden. Dat wordt de ultieme LAN-Box zodat je met z'n vieren kan fraggen!! :p

BTW laatste aanpassingen ben ik niet bij geweest, en ik moet zeggen... _/-\o_

Connaisseur des femmes

• Taliesin
  • Laatst online: 07-10-2022
Zijn die game gear schermpjes nog ergens te koop ?
(leuk voor m'n 386 dx-40 mp3 server)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Gheghe leet mod you got there, zelfs ook al in je icon gebruikt :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
hij is bgoed, ook nog eens handig om mee te nemen naar een lan, gewoon aan de hendel oppakken en klaar is kees :)

Verwijderd

Cool gedaan. :)

Alleen zie ik het nut van de display niet helemaal. Nahja .. "omdat het kan" en om servertje te monitoren of zo. Maar dat kan ook met remote beheer.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Damnz, ik vind hem wel geinig :?
Maar er zijn natuurlijk mooiere (blijven er ook altijd) :(
Maar deze is ook goed gelukt iig

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Erg mooi, voor al die lcd :9~

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Zeker netjes afgewerkt... Die zie je niet van veel kofferMOD's Dat netjes afwerken dan...
Keep on moddin'!!!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:25

Row

Damn hoeveel uurtjes heb je hieraan gewerkt?
Hij is iig super 1337

Verwijderd

Zou je een paar fotootjes kunnen posten van hoe dat lcd'tje aangesloten zit etc.?

• Benadski
  • Laatst online: 28-11 12:55
Zijn die TV tuners nog ergens te krijgen dan? Ik heb ook nog een gamegear liggen namelijk... Zou wel leuk zijn :)

/offtopic

Ben nu trouwens ook bezig met een ram cartridge, hier kan je roms in laden en zo dus elk spel spelen!!! :9~

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Erg vet verzonnen... GameGears rulen

FF hierover:
Novah schreef op 06 september 2002 @ 23:15:
1 woord: ownasj!

[...]
GameBoy Color heeft geen kleuren LCD, vriend :)
Alleen GameBoy Advanced

GameBoy Advanced heeft:
2.9" TFT reflective screen, 240x160
resolutie, 40.8mm x 61.2mm schermafmeting, 32,768 mogelijke kleuren, 511 gelijktijdige kleuren in character mode, 32,768 gelijktijdige kleuren in bitmap mode.
De gameboy color heeft wel degelijk een kleurenscherm, het is namelijk de kleuren-scherm-uitvoering van de gameboy pocket (hijs niet helemaal het zelfde, maar lijkt wel veel). De gameboy-advance is een nieuwe gameboy die ongeveer de zelfde vorm heeft als een sega gamegear :)

If it ain't broke, fix it till it is...

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

zeer mooi.. goed gelukt! alleen die goudachige pijn beschermers op de fan's vind ik tegen vallen.. zilver zou mooier zijn geweest :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
ach ja, die zten standaard bij mn enermax fans, ik vond het wel apart...
Die pics over het ansluiten zal ik er binnenkort nog wel bijzetten, als is het niet echt zo bijzonder, er gaat een mini jack plug in de ext. uitgang van de tv tuner naar de composite in van mn videokaart. de voeding krijgt hij voorlopig nog van de originele adapter, hier probeer ik nog een oplossing voor te vinden, misschien van de pc voeding zelf aftappen.

/me Een echte patomaan

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

hey super vet, vooral dat schermpje!
Ik heb hier ook nog een oude GameGear liggen :D. Hoe kun je die aan sluiten op je computer want dat lijkt me wel super vet een een keer te doen. Of heb ik dan die speciale tv module nodig?

• Hydrax
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Die LCD is inderdaad erg mooi, jammer dat de Atari Lynx niet zo'n tv tuner heeft, daarvan liggen er hier nog twee. :)
Maar dit is idd erg leuk. En als je geen computer hebt om het op afstand te beheren kan je zo toch nog wat doen, erg cool.
De koffer is trouwens over het geheel ook erg leuk.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• thealterego1
  • Laatst online: 10:44

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ziet er echt leuk uit met dat schermpje!!!

iemand iets leuks?

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Tweak-Freak schreef op 08 september 2002 @ 15:47:
hey super vet, vooral dat schermpje!
Ik heb hier ook nog een oude GameGear liggen :D. Hoe kun je die aan sluiten op je computer want dat lijkt me wel super vet een een keer te doen. Of heb ik dan die speciale tv module nodig?
Naar mijn weten kan het alleen met de tv-tuner, in de faq staat er ook dit over :

En die van mijn Gameboy/Gamegear dan?

Nee, voorlopig niet. Van de gameboy zijn er schema's bekend, maar totdat iemand er een stukje software voor schrijft gaat dit niet werken. Leert dus allen een taal en ga schrijven!

Dus als iemand tijd over heeft, ga aan de slag er zullen veel mensen zijn die er op zitten te wachten.....
;)

/me Een echte patomaan

Verwijderd

CaMmY schreef op 06 september 2002 @ 23:14:
ik heb ook zo`n ding en ik zie dat jij zo`n tv kijk ding gebruikt om je video signaal te gebruiken. ik heb niet zo`n ding kan je de lcd dan ook gebruiken of niet??
verder superecoole mod vooral de afwerking. ik heb ook een keer zo`n ding geboud maar dat is niet zo mooi als deze. _/-\o_

• Blaz0r
  • Laatst online: 30-10 22:56

Blaz0r

:)

Nee zonder zo een tv tuner kan je het gamegear shermpje niet gebruiken, ik had hier pas ook een topic over gemaakt en toen werd ik gewezen op de faq waarin stond dat daar nog geen controllers voor gemaakt zijn, je moet dus zo een tv tuner hebben, en die heb ik dus niet :(

dubbelpost :(

• Blaz0r
  • Laatst online: 30-10 22:56

Blaz0r

:)

Heeft er iemand mischien voor mij nog een tv-tuner liggen :D

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Weet je wat het leuke is, ik heb dat ding ooit is voor zoon gulden of 25 bij de intertoys gehaald toen alles eruit ging, maar das al weer een paar jaartjes terug....

/me Een echte patomaan

• Silentpuma
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Door DjGeRo - Saturday 07 September 2002 07:43

Damnz, ik vind hem wel geinig
Maar er zijn natuurlijk mooiere (blijven er ook altijd)
Maar deze is ook goed gelukt iig
Zeg dan gelijk dat je jaloers bent ;)

Echt een superrr mod zeg damn!!! :9 :9~

Edit: woeps, tipic had al 2 pages :/

Use the Search Luke...

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

CaMmY schreef op 07 september 2002 @ 16:11:
ach ja, die zten standaard bij mn enermax fans, ik vond het wel apart...
Die pics over het ansluiten zal ik er binnenkort nog wel bijzetten, als is het niet echt zo bijzonder, er gaat een mini jack plug in de ext. uitgang van de tv tuner naar de composite in van mn videokaart. de voeding krijgt hij voorlopig nog van de originele adapter, hier probeer ik nog een oplossing voor te vinden, misschien van de pc voeding zelf aftappen.
composite ingang :? welke is dat (ik is noob op dat gebied)

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
Die met dat tulp stekkertje, een rondje met een staafje int midden meestal geel van kleur

/me Een echte patomaan

• XyonN
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Kan je voor mij een how-to plaatsen? Ik heb ook een gamegear, en die gebruik ik toch niet....

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

mooi gelukt..... :D:D

wat zie ik daar....louwe afstandbediening ??

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
philips matchline breedbeeld =]

/me Een echte patomaan

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00
wreed :9~

Verwijderd

erg leip die gamegear shit, ik heb er ook nog eentje liggen maarjah die gebruik nog af en toe dus.... maarjah ff over iets anders waarom doet iedereen zijn cd-rom speler zo dom? je hebt zo;n cd-ron speler die plat moet liggen dus dan zit je lcd echt zwaar klote??? in mijn koffer mod is de cdspler gewoon normaal en staat hij rechtop goed nu heb je geen reet aan je lcd of je moet eerst opstaan en vanaf boven erop neer kijken maarjah...... verder mooie mod!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

FF voor de duidelijkheid, de complete Gamegear zit hier nog gewoon in he! Die printplaat die je ziet zitten:
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~hoge0167/n6.jpg
Is gewoon de binnenkant. Volgens mij doet ie t nog volledig (alhoewel de knopjes indrukken wat lastig gaat zo :)). Nou dan is het een kwestie van de tuner erin steken -in de cardridge sleuf dus- draadje aansluiten en klaar! Het is wel een hoop gekloot met de res want de nieuwe kaarten willen niet kleiner dan 640*480. Wat stroom betreft moet je misschien ff kijken wattage en voltage je nodig hebt voor je er een kroonsteentje ofzo tussen kwakt CaM. Maar dat moeten we de volgende keer maar uitzoeken dan.

Connaisseur des femmes

Verwijderd

AaBbYyZz schreef op 11 september 2002 @ 10:35:
FF voor de duidelijkheid, de complete Gamegear zit hier nog gewoon in he! Die printplaat die je ziet zitten:
[afbeelding]
Is gewoon de binnenkant. Volgens mij doet ie t nog volledig (alhoewel de knopjes indrukken wat lastig gaat zo :)). Nou dan is het een kwestie van de tuner erin steken -in de cardridge sleuf dus- draadje aansluiten en klaar! Het is wel een hoop gekloot met de res want de nieuwe kaarten willen niet kleiner dan 640*480. Wat stroom betreft moet je misschien ff kijken wattage en voltage je nodig hebt voor je er een kroonsteentje ofzo tussen kwakt CaM. Maar dat moeten we de volgende keer maar uitzoeken dan.
Begrijp ik het nu goed heb je ook die aparte tv tuner van die gamegear er bij zitten ??????

• brouwerpower
  • Laatst online: 10:53
Ziet er erg stoer uit!
Vooral dat extra schermpje!

Verwijderd

een van de weinige koffermods die ook echt gelukt zijn, cool compliments :D

Verwijderd

very nais :P

Verwijderd

Godsklere, wat een super machtig idee van die gamegear..
en aangezien ik een precies dezelfde koffer heb gekocht en ook in het bezit ben van een gamegear.. :9~
Ga maar is wat bedenken, iets van een divx of mp3 koffer ofzo :)

• DAMAGE
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

WOOOOOWWWWWW VET!! komt er ook een how to over hoe je die gamegear ding gebruikt heb? heb er hier ook een open liggen :)

edit ik zie het al : je hebt zon tuner er op? die heb ik dus niet :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

www.marktplaats.nl jongen, ongetwijfeld wel wat te vinden :)

Connaisseur des femmes

Verwijderd

dat ziet er echt super vet uit! Hellaas heb ik geen gamegear liggen voor m'n koffer :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Cool gedaan :)
Dat LCD'tje erin is ook strak :P

The devil is in the details.

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

he dude dat zie ik nou pas (zat ff door mn bookmarks te bladeren) sinds wanneer kan jij zo mooi vlechten? of heeft sas die stroomkabeltjes voor je gedaan? ;)

Connaisseur des femmes

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:16

AMDFreak

Intel is zo..

1337 mod dude!!

Hij wordt steeds beter en beter ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• zork
Ey dudy, ik heb een tof idee voor je koffermod! Als je naar kader om het lcd scherm kijkt, zie je dat het niet netjes is, maar lekker slordig. Als je je gouden grills nou eens verwisseld met zilverkleurige grills, en je kast beetje opschuurt en een beetje een verroeste look geeft? Dus beetje matrix style zeg maar!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
kijk eens aan, het kan dus wel met lcd's uit gameboy, hoe precies heb je dat ding op je tvOUT gekregen???
dit wil ik ook maar dan met een Gameboy advance (32bit kleuren :D)

T lijkt alleen alsof t beeld zich niet aan de schermresolutie aanpast... jmmr :D maar wel phaT!!!!

• CaMmY

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Topicstarter
zork schreef op 09 oktober 2002 @ 16:15:
Ey dudy, ik heb een tof idee voor je koffermod! Als je naar kader om het lcd scherm kijkt, zie je dat het niet netjes is, maar lekker slordig. Als je je gouden grills nou eens verwisseld met zilverkleurige grills, en je kast beetje opschuurt en een beetje een verroeste look geeft? Dus beetje matrix style zeg maar!
Dit is idd wel een idee, het probleem is alleen dat deze standaard praxis/karwei koffers niet echt van alluminium zijn. Er zit nml een heel dun laagje aluminium op de koffer zelf, die van hardboard is. Het is meer een soort van luxe plakfolie. Ik denk dus niet dat opschuren veel goeds doet. Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar de perfecte koffer voor mn nieuwe koffermod, uit wat steviger echt alluminium. Ik sleep namelijk best veel met mn kast en je merkt toch wel dat deze koffer niet echt een kwalitatief hoogstandje is.
Misschien dat ik zelf wel ooit een koffer samenstel uit alluminium platen en profielen, maar dan zal ik eerst nog even moeten sparen........

/me Een echte patomaan

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:21

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Hij ziet er lekker uit! dat scherpje vind ik zooo lief! :)

• blaaat945
  • Laatst online: 13:48

blaaat945

..?

Stoere mod... :9~
Ik hebzelf ook nog ergens zo'n Game Gear liggen.. :D

......

• pierre-oord
  • Laatst online: 25-11 17:45
Ik heb zelf 2 van die game gear dingen liggen, met koffer woei :D alleen geen tv tuner die er dus in moet :(

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Netjes ... maar niet al TE origineel :P wel netjes gemaakt

Verwijderd

woh !! :D
stoer als je daarmee door de stad loopt 8)

Verwijderd

:9~ BRUUT :9~

• zork
CaMmY schreef op 09 oktober 2002 @ 18:41:
[...]

Dit is idd wel een idee, het probleem is alleen dat deze standaard praxis/karwei koffers niet echt van alluminium zijn. Er zit nml een heel dun laagje aluminium op de koffer zelf, die van hardboard is. Het is meer een soort van luxe plakfolie. Ik denk dus niet dat opschuren veel goeds doet. Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar de perfecte koffer voor mn nieuwe koffermod, uit wat steviger echt alluminium. Ik sleep namelijk best veel met mn kast en je merkt toch wel dat deze koffer niet echt een kwalitatief hoogstandje is.
Misschien dat ik zelf wel ooit een koffer samenstel uit alluminium platen en profielen, maar dan zal ik eerst nog even moeten sparen........
Yeah, als je er zelf eentje zou maken zou het helemaal perfect zijn! Dan kun je namelijk de rand van de koffer net zo maken als de rand van het display en die roesttruk uitvoeren! Ben benieuwd of het ooit tot uitvoering komt. 8) Keep me informed :Y)

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 17:25:
woh !! :D
stoer als je daarmee door de stad loopt 8)
Nog stoerder als je daarmee over het vliegveld loopt :D moet je hem ergens tegen een pilaar zetten, dat schakelaartje omzetten en hard wegrennen, kijken hoe snel de hal ontruimd is :P Dat ding ziet er echt gevaarlijk uit!

Connaisseur des femmes

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:37
Ist mischn geen leuk ideetje om je paneltje van je cdrom speler zilver te painten ???

Verwijderd

AaBbYyZz schreef op 20 oktober 2002 @ 16:42:
Nog stoerder als je daarmee over het vliegveld loopt :D moet je hem ergens tegen een pilaar zetten, dat schakelaartje omzetten en hard wegrennen, kijken hoe snel de hal ontruimd is :P Dat ding ziet er echt gevaarlijk uit!
LOL@AaBbYyZz :)

[ontopic]
echt superstoere mod :)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 20:23

t!mP

is inflatie gevoelig

best wel koel vooral die lcd daarvoor :)

Verwijderd

hehe leuk gedaan met die gamegear :P

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit topic is van begin september en is nu al een aantal keer omhoog geschopt zonder waardevolle toevoegingen -> op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.