Kanaalnummer inbeeld Philips KTV 25pt825a/00

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:02
Ik heb vandaag een 2e hands Philips 25pt825a/00 KTV gekregen (zonder ab)
Nu werkt de tv zover ik kan zien perfect alleen blijft rechtsboven in beeld het kanaalnummer staan (in lichtgroen)

Weet iemand op welke manier ik dat weg kan krijgen??
Ik heb een universele Philips ab (SBC RP 520/00) gekocht en daarmee kan ik diverse functies (ik weet niet hoeveel) bedienen oa het instellen van de tv kanalen (toch het belangrijkste)
Ik heb alle toetsen van de ab geprobeert, ook al via Google en de philips site de handleiding gezocht maar niets gevonden :(

Mijn profiel op Discogs

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

meestal kan je dat aan/uit schakelen in je OSD maar aangezien het een wat oudere TV is (neem ik aan) zal dat er wel niet op zitten.Het enige wat je zou kunnen proberen is een afstandsbediening van een philips TV uit die tijd op de kop te tikken, meestal zijn die zo'n beetje het zelfde en werkt het wel op een andere TV. suc6

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

JanAlesi schreef op 06 september 2002 @ 22:58:
Ik heb vandaag een 2e hands Philips 25pt825a/00 KTV gekregen (zonder ab)
Nu werkt de tv zover ik kan zien perfect alleen blijft rechtsboven in beeld het kanaalnummer staan (in lichtgroen)

Weet iemand op welke manier ik dat weg kan krijgen??
Ik heb een universele Philips ab (SBC RP 520/00) gekocht en daarmee kan ik diverse functies (ik weet niet hoeveel) bedienen oa het instellen van de tv kanalen (toch het belangrijkste)
Ik heb alle toetsen van de ab geprobeert, ook al via Google en de philips site de handleiding gezocht maar niets gevonden :(
bij onze philips tv moet je 5 seconden de knop (een liggende rechthoek met een + teken) ingedrukt houden om dat cijfertje aan/uit te zetten (bij ons is ie wel wit)

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

je moet in het menu "permanent programmanummer" uitzetten,
en anders zoeken naar een toets op de a.b., met een symbool van een vierkantje met een plusteken erin.
maar ja, dan moet je wel de juiste a.b. hebben....

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

ik zag nog het volgende in je post:
Ik heb een universele Philips ab (SBC RP 520/00) gekocht
in de handleiding van deze a.b. staat een telefoonnummer van hun helpdesk.
dan kom je er echt wel uit!!!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:02
Heeeeeey thnx dit werkt ;)
Mijn dank is groot _/-\o_
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:05:
[...]

bij onze philips tv moet je 5 seconden de knop (een liggende rechthoek met een + teken) ingedrukt houden om dat cijfertje aan/uit te zetten (bij ons is ie wel wit)

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1