als ik die pricewatch bekijk dan zie ik wel veel winkels maar als ik op de sites van die winkels klik dan zie ik dat ze de built by ati radeon 8500 gewoon helemaal niet meer verkopen of nog steeds voor een belachelijke prijs als 270 euro voor een 8500 retail. ik heb wel een paar keer gesubmit dat ze de producten niet meer verkopen maar het zijn er zo veel.
ik wou graag weten waar ik de ati radeon 8500LE 128 mb retail kan kopen?
want in de pricewatch staat wel een winkel alleen die heeft deze kaart niet meer.
en deze kaart heeft toch ook wel dvi output, alleen de oem toch niet?
waarom ik perse bba wil is omdat deze versie gewoon 3.3ns en bgsdram (maakt de geheugen volgens mij minder warm) geheugen heeft en daarom goed overteklokken is en deze heeft wel 2 ramdacs in tegenstelling tot de versie van hercules. club3d heeft 4.0ns en oude versie ram en is over het algemeen minder goed overteklokken dan die van ati zelf.
ik wou graag weten waar ik de ati radeon 8500LE 128 mb retail kan kopen?
want in de pricewatch staat wel een winkel alleen die heeft deze kaart niet meer.
en deze kaart heeft toch ook wel dvi output, alleen de oem toch niet?
waarom ik perse bba wil is omdat deze versie gewoon 3.3ns en bgsdram (maakt de geheugen volgens mij minder warm) geheugen heeft en daarom goed overteklokken is en deze heeft wel 2 ramdacs in tegenstelling tot de versie van hercules. club3d heeft 4.0ns en oude versie ram en is over het algemeen minder goed overteklokken dan die van ati zelf.