MI4 code zichtbaar tijdens het spelen

Pagina: 1
Acties:

• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik draai op m`n pc w2k met een geforce2 mx kaart met de nieuwste drivers.

Ik heb nu Escape from Monkey Island geinstalleerd, omdat ik hem toch nog wel een keer wou uitspelen.
maar als ik het nu speel krijg je alle code over de objecten in het spel te zien, heel weird.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Ik weet niet waar ik op dit moment een goede pic-server kan gebruiken, maar als jullie dat ff zeggen zal ik morgen wel een plaatje posten.
bvd

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 16:10

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

JTW schreef op 06 september 2002 @ 22:24:
Ik draai op m`n pc w2k met een geforce2 mx kaart met de nieuwste drivers.

Ik heb nu Escape from Monkey Island geinstalleerd, omdat ik hem toch nog wel een keer wou uitspelen.
maar als ik het nu speel krijg je alle code over de objecten in het spel te zien, heel weird.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Ik weet niet waar ik op dit moment een goede pic-server kan gebruiken, maar als jullie dat ff zeggen zal ik morgen wel een plaatje posten.
bvd
Zie hier

• JTW
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/MonkeyIsland4Error.jpg
dit dus |:(
als dat schip beweegt, beweegt de code ook mee, als je een bestand in wordpad opent zie je ongeveer dezelfde tekentjes volgens mij.

• JTW
*schop*

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
JTW schreef op 07 september 2002 @ 11:15:
[afbeelding]
als dat schip beweegt, beweegt de code ook mee, als je een bestand in wordpad opent zie je ongeveer dezelfde tekentjes volgens mij.
wahaha, dat zioet er wel cool uit...

maar een oplossing zou ik er niet voor weten...

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:07
JTW schreef op 07 september 2002 @ 11:15:
[afbeelding]
:( dat is zeker wel vaag..
heb je een nieuwe instal al geprobeerd .. OF mail even de makers over dit voor val :)

Kijken wat ze zeggen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Lijkt me gewoon een texture probleempje, misschien opnieuw instaleren/video instellingen veranderen?

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Misschien ff de update downen en installeren...

http://support.lucasarts.com/patches/monkey-4.htm

• JTW
Ik heb het niet met de officiele cd gedaan, die is inmiddels kapot gemaakt doordat m`n zusje erop ging dansen |:( :D
Gelukkig had ik nog een copietje, omdat het niet officieel is doet monkey-update het niet(ik denk tenminste dat het daardoor komt).
Zou een no-cd crack patch in dit geval misschien helpen?

Verwijderd

Probeer het....

• JTW
daar zit idd wat in :D
Pagina: 1