• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 23:57

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Mijn probleem:

In de vakantie was mijn mobiel in het water gevallen. En na een paar minuten begon hij kuuren te vertonen. Het licht bleef bijf. de hele tijd aanstaan, en hij gaf aan dat hij aan het opladen was terwijl dat niet zo was. En dit zag ik na 3 weken nogsteeds. En doordat het licht hele tijd aanstond ook als de telefoon uit staat gaat de batterij wel hard, zo hard dat hij helemaal leeg is dat ik hem niet eens meer kon opladen. Dus heb ik hem opgestuurt naar O2. Om hem te laten repareren maar met waterschade heb je geen garantie? En ik had van een vriend gehoort dat het echt super lang kon duuren voordat je hem weer terug had. Ik wacht nu dus "al" 2 weken, heb al wel gebelt naar de klanten service maar die weet nergens van ik moest maar wachten.

Weten mensen of het idd heel er lang duurt voordat je er iets van hoort of hem terug krijgt? ik heb niet echt zin om nog veel langer te wachten. En als de schade meer dan 50 euro is koop ik ook een nieuwe. Hoeveel zou het ongeveer zijn? kan ik beter meteen een nieuwe kopen?

Verwijderd

FutureCow schreef op 06 september 2002 @ 22:16:
Mijn probleem:

In de vakantie was mijn mobiel in het water gevallen. En na een paar minuten begon hij kuuren te vertonen. Het licht bleef bijf. de hele tijd aanstaan, en hij gaf aan dat hij aan het opladen was terwijl dat niet zo was. En dit zag ik na 3 weken nogsteeds. En doordat het licht hele tijd aanstond ook als de telefoon uit staat gaat de batterij wel hard, zo hard dat hij helemaal leeg is dat ik hem niet eens meer kon opladen. Dus heb ik hem opgestuurt naar O2. Om hem te laten repareren maar met waterschade heb je geen garantie? En ik had van een vriend gehoort dat het echt super lang kon duuren voordat je hem weer terug had. Ik wacht nu dus "al" 2 weken, heb al wel gebelt naar de klanten service maar die weet nergens van ik moest maar wachten.

Weten mensen of het idd heel er lang duurt voordat je er iets van hoort of hem terug krijgt? ik heb niet echt zin om nog veel langer te wachten. En als de schade meer dan 50 euro is koop ik ook een nieuwe. Hoeveel zou het ongeveer zijn? kan ik beter meteen een nieuwe kopen?
Je hebt gewoon de ontzettend grote fout gemaakt om je mobiel nog een keer aan te zetten terwijl er water in je toestel zit. Wat je ahd moeten doen, was je batterij er direct uit halen, en op de verwarming leggen. Na 2 dagen kan je hem dan weer aan zetten. Het ligt eraan wat er nu kapot is aan de telefoon, ik denk dat het gewoon de print zelf is die sluiting heeft gemaakt en dan issie waarschijnlijk niet meer te repareren, maar je kan beter even af wachten. Als je waterschade hebt, heb je dus geen garantie 8)7 GEK IS DAT :P
Maar als je het niet verteld hebt, en ze kunnen het niet direct zien heb je kans op garantie. Dus ik zou ff afwachten als ik jou was.

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
en als ze dus wel weten dat het waterschade is hoeveel zou dat mij ongeveer gaan kosten dan? en hoelang duurt het wachten op zoiets?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 23:06
FutureCow schreef op 06 september 2002 @ 22:59:
en als ze dus wel weten dat het waterschade is hoeveel zou dat mij ongeveer gaan kosten dan? en hoelang duurt het wachten op zoiets?

Haal dan maar een nieuwe, want repareren is dan nietmeer mogelijk.

Ik vind het overgins niet correct dat je garantie gaat claimen terwijl je weet dat het je eigen schuld is, en je geen recht op garantie hebt.

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
ik claim ook helemaal geen garantie ? ik heb zelfs erbij gezet dat het waterschade is...

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 23:21
Als ze weten dat het waterschade is nemen ze vaak niet eens de moeite om te repareren. Wordt meteen teruggestuurd.

Je zou zelf nog kunnen proberen de telefoon te repareren door de print een nachtje in isopropanol te laten weken. Roest en vuil wordt op deze manier verwijderd.
Pagina: 1