Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
kijk ff of je slave en master goed heb in gesteld, misschien ligt het daaraan
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
jep alles is goed. master/slave
Mwa zou kunnen, probeer eens een autodetect in de BIOS met een HD op secundary master. Als ie detect doet ie het, als ie niet detect doet ie het niet. (Duhh......)
Over die soundblaster, das een goeie ouwe AWE 32 (lomp maar mooi kaartje
). Ik gebruikte deze ide poorten in mijn 386, en dat werkte perfect. Ik weet echter niet of de BIOS'sen van tegenwoordig een tertiare IDE-poort ondersteunen.
[edit] typo
[edit2] Break-out box?? Deze aansluitingen lijken mij veel korter?
Over die soundblaster, das een goeie ouwe AWE 32 (lomp maar mooi kaartje
[edit] typo
[edit2] Break-out box?? Deze aansluitingen lijken mij veel korter?
-
I/O Controller verhaaltje dit, dus move PMG -> OM 
Oh, en op je Soundblaster zit géén IDE poort (lijkt er wel op, maar dat is zo'n ding voor een evt. breakout box [edit] er bestaan oude Soundblasters met IDE poort
Wel, mijn manual vertelde me dat ik daar géén IDE kabel in moest steken, maar ik heb dan ook een wat nieuwere).
Oh, en op je Soundblaster zit géén IDE poort (lijkt er wel op, maar dat is zo'n ding voor een evt. breakout box [edit] er bestaan oude Soundblasters met IDE poort
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
jawel hoor ik heb hier twee geluidskaarten zo groot als kern centrales . De ene is een creative awe32 met ide poort en twee simm sockets max 32 mb. 2e creative soundblaster pro 2 met ide poort.
Pagina: 1