Printer conflict

Pagina: 1
Acties:

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 00:03
Beste tweakers,

Ik heb onlangs een nieuwe printer aangeschaft van HP, namelijk het model 960C van de Deskjet serie. Ik heb alles geïnstalleerd met de bijgeleverde CD-ROM. Testpagina afdrukken ging nog wel, maar daarna in Windows (XP PRO) werden alle afdruktaken in de wachtrij geplaatst en in apparaatbeheer staat een uitroepteken in een geel vlakje. Hoe kan ik dit probleem oplossen???

Specs: Pentium 3 600 Mhz, 320 mb RAM 8,4 gb hdd, cdrom, writer,

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welke errormelding geeft hij?
En uninstall die cd een en gebruik alleen dennodige drivers.

• jozy
ik weet niet precies wat voor errormelding, maar hij installeert alles automatisch via de cd. En als ik voor die nodige drivers (ik dacht dat ze dat wel hadden op de hp site) ga zoeken, staat mijn model er niet eens BIJ!!!!!!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Welke errormelding staat er BIJ het gele uitroepteken in apparaatbeheer ;) ? Maar die fratsen om een topictitel in vervolg laten, dat is niet liev O+

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Zeker de verkeerde drivers installed... Win2K/XP drivers?

Overigens, je hebt een 960 CXI of een 960 CSE, en de drivers staan gewoon op hp.com:
http://www.hp.com/cposupp...hpdeskjet928587_swen.html

En dan nog iets... Je topictitel... je hoeft hier echt niet interessant te doen, we helpen je ook zo wel.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Kun je in configuratie scherm / printers niet gewoon de printer toevoegen :?

• jozy
Er staat toch echt 960C op mijn printer. En geen cxi of cse of iets dergelijks dus ik denk dat ik niets aan die drivers van hp heb. Maar sorry, er staat dus GEEN uitroepteken bij printers

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jozy schreef op 06 september 2002 @ 21:23:
Beste tweakers,

Ik heb onlangs een nieuwe printer aangeschaft van HP, namelijk het model 960C van de Deskjet serie. Ik heb alles geïnstalleerd met de bijgeleverde CD-ROM. Testpagina afdrukken ging nog wel, maar daarna in Windows (XP PRO) werden alle afdruktaken in de wachtrij geplaatst en in apparaatbeheer staat een uitroepteken in een geel vlakje. Hoe kan ik dit probleem oplossen???

Specs: Pentium 3 600 Mhz, 320 mb RAM 8,4 gb hdd, cdrom, writer,
jozy schreef op 06 september 2002 @ 21:39:
Er staat toch echt 960C op mijn printer. En geen cxi of cse of iets dergelijks dus ik denk dat ik niets aan die drivers van hp heb. Maar sorry, er staat dus GEEN uitroepteken bij printers
8)7

• Arie Kanarie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07-2023
Okee, ik heb je specs wel gelezen, maar ik kan het toch niet laten om te vragen of je misschien een scanner er bij aan hebt? Hiermee doel ik op een parallele aansluiting, met je printer erachter hangen. Dit geeft bij sommige hp's nl. problemen.

Of heb je USB?

-

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb je titel ff wat normaler gemaakt, het is hier geen msn oid. (ik heb niets tegen msn btw ;)
Pagina: 1