oeps.. vergeten [PHP] erbij te zetten
ik heb recent deze code gemaakt
nu geeft ie de volgende foutmelding aan (als ik even de $email als 'zomaar een text' heb gemaakt)
wat zie ik heir over het hoofd?
ik heb recent deze code gemaakt
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? header (\\"Content-type: image/png\\"); Header(\\"Cache-Control: no-cache, must-revalidate\\"); $im = ImageCreate (118, 35) or die (\\"Could not create image\\"); $background_color = ImageColorAllocate ($im, 0, 0, 0); $text_color = ImageColorAllocate ($im, 255, 255, 255); ImageString ($im, 3, 3, 3, \\"$email\\", $text_color); ImagePNG($im); ?> |
nu geeft ie de volgende foutmelding aan (als ik even de $email als 'zomaar een text' heb gemaakt)
allemaal verkeerde karakters.. ik kan wat over het hoofd zien.. ben al de hele dag aant devvenWarning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 2 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 2 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 3 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 3 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 6 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 6 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 9 Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 9 Fatal error: Call to undefined function: imagepng() in /home/sites/site2/users/gitaarwerk/web/imgtest.php on line 11
wat zie ik heir over het hoofd?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy