Zilveren moederbord zorgt voor hemelse moderaties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Wij beginnen de draad met een prachtig verhaal over een moederbord dat nu eens voor de niet een saaie kleur heeft.
De moderaties binnen deze draad zijn alles behalve kleurloos en vele hoofdjes zien blauw van blijdschap omdat ze een moderatie hebben mogen ontvangen van +4, wat in veel gevallen onterecht blijkt te zijn.

Om even wat voorbeelden te tonen pak ik mijn hoge hoed erbij om er wat voorbeelden uit te toveren.
* bazs2000 Tadaaaaa, hier zijn dan de voorbeelden:

Nummer 1.
Nummer 2.
Nummer 3. <- Deze is volledig onterecht, wat maakt het uit als het moederbord zou geleiden, je gaat er toch niet met een schroevendraaier in harken als de pc aanstaat. :? Mag omlaag dus. :)

Ook zou deze draad verder gemod mogen worden omdat er veel reakties ongemod zijn.
* bazs2000 neemt een grote aanloop en duikt in de draad.

*plons*

Zo, ik ben er eventjes doorheen gegaan. :)
Ik heb nog één klein vraagje aan jullie.

Dat gezeur over die taalfouten in een posting is in mijn ogen goed voor een -1 troll, wanneer iemand de nieuwsposter erop wil wijzen dat er fouten in zijn item staan dan moet het maar gemailed/ICQ'ed worden.
Het is in mijn ogen not-done om taalfouten te bediscussiëren in een draad.

Heb ik dat goed?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De moderaties zijn weer wat richting aarde gedaald. En het wijzen op taal/spelfouten is m.i. geen troll, eerder offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

taalfouten in een reactie melden is imho overbodig omdat dat bij de nieuwsposter heel goed via icq/tmf/irc enz kan...

Maar als er ook maar een sweempje in zit van 'ei, je moet toch goed schrijven' mag ie direct naar -1 troll of flaimbait

als het een zeer nette verbetering is, en er verder nog iets anders gezegt wordt kan het bij mij ook nog naar een afronding naar boven zorgen...

[ Voor 0% gewijzigd door Duur! op 06-09-2002 21:09 . Reden: typo's ]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

been there . . .
zeldzame hoop flauwekul en wannabee tech-opmerkingen imo, niet allemaal maar wel een hoop

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀