Toon posts:

Moniter doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me monitor aanzet geeft ie geen beeld, maar wel hoor ik telkens een tikje, 2x per seconde ongeveer, en knippert het powerledje, synchroon met deze tikjes. Weet iemand wat het is of wat er aan te doen valt, voordat ik em het raam uit gooi.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Denk dat je je voeding goed in de gaten moet houden..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou het kunnen zijn aan me voeding, ik heb em hier open liggen en alles is nog hetzelfde als de vorige keer dat ik em bekeek..... :?

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Die monitor is kapot. Of je hem uit het raam moet gooien dan wel moet proberen hem te repareren hangt er van af hoeveel hij heeft gekost.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een monitor laten repareren is meestal zonde van je geld. Hij is zoziezo kaduuk, dat kan & moet je niet zelf maken.

Koop een nieuwe zou ik zeggen (kost wel weer een hoop €€€, maarja, een monitor is nu eenmaal een belangrijk iets).

Verwijderd

Topicstarter
zo belangrijk istie niet, want het is een 15" no-merk van me oude pIII, maar toch jammer dat ie het niet meer doet.........:(

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 19:03
Hoezo monitor kapot? Wanneer mijn monitor geen signaal krijgt tikt'ie ook ongeveer 2x/sec synchroon met powerledje (dat dan oranje is ipv groen)

Probeer eens op andere pc, stekkers controleren wil ook wel eens helpen :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1