-- Altijd blijven prutsen --
Zo, dat ziet er heel cool uit 
Maar ik heb er nog nooit van gehoord
Hopelijk is het leuk (duh)!
Maar ik heb er nog nooit van gehoord
The devil is in the details.
Whohoo, dat ziet er wel leuk uit ja 

Maarja, gewoon even wat proberen, maar 1tje doet het iig nog, die uit Indiana (USA).
Zoals gewoonlijk doet doen de servers het weer niet als mensen die nodig hebben
Maarja, gewoon even wat proberen, maar 1tje doet het iig nog, die uit Indiana (USA).
🌞🍃
Ziet er idd erg leuk uit, en het downloaden gaat prima.
ook aan het downloaden, nooit van gehoord maar ziet er leuk uit
dit is gaaaaaaaaaaf !!!
Wat een coole voice acting in de singleplayer..
en die bakken.. wauw ! bababababababa (motorgeluid)
ik zal nog ff wat zelfgemaakte screens posten !
Wat een coole voice acting in de singleplayer..
en die bakken.. wauw ! bababababababa (motorgeluid)
ik zal nog ff wat zelfgemaakte screens posten !
Hij doet mij aan Interstate ('76) denken, wat ik vroeger echt een enorm kewl spel vond 
Dus auto's dmv je wapens kapotmaken, en uitkijken dat je er zelf dus niet aangaat.
Maar IMO niet echt een spel waar je nou maanden mee bezig zult zijn, maarja, dat is niet erg.
Dus auto's dmv je wapens kapotmaken, en uitkijken dat je er zelf dus niet aangaat.
Maar IMO niet echt een spel waar je nou maanden mee bezig zult zijn, maarja, dat is niet erg.
🌞🍃
Verwijderd
Registreer ff op: http://www.fileshack.com en download hem daarvan (http://www.fileshack.com/file.x?fid=1046). Gaat met optimale snelheid hier.
(btw geen wachtijden ala fileplanet daar)
(btw geen wachtijden ala fileplanet daar)
JA gewoon de bovenste link aan klikken ..GTA3 schreef op 06 september 2002 @ 20:40:
damn, heeft iemand niet een mirror waar je niet shit hebt als registeren enzo..
Moeilijk he een beetje meer je best doen dan alleen maar VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN maar zoeken ho maar
Er staan zat links tussen .. die niet volgens die LEUKE
.....Anders ga je toch naar Fileplanet ....
Kan je weer een week in de rij gaan staan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
IK WAS AAN HET ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN OKAY!Blackhole schreef op 06 september 2002 @ 20:47:
[...]
JA gewoon de bovenste link aan klikken ..
Moeilijk he een beetje meer je best doen dan alleen maar VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN VRAGEN maar zoeken ho maar
Er staan zat links tussen .. die niet volgens die LEUKEreg gaat
.....Anders ga je toch naar Fileplanet ....
Kan je weer een week in de rij gaan staan
Maar die links gaan zo langzaam of die doen het niet......
Ik wacht in de rij bij flieplanet, nog 20 mins....
je mag btw ook aardig doen hoor...
FUCK YOU die game ziet er vet uit
Verwijderd
Waarom in de rij staan bij fileplanet terwijl er bij fileshack geen wachtijden zijn?
Nouja, je moet het zelf weten.
Minder zeiken over het HOE verkrijgen.. geniet van de game ....
Hoe wou je dat doen als je de game niet eens hebtFoggyFreek schreef op 06 september 2002 @ 21:27:
Minder zeiken over het HOE verkrijgen.. geniet van de game ....
http://www.loadedinc.com/...php?artid=61&action=part1
men is laaiend enthousiast
leuk
men is laaiend enthousiast
[ Voor 0% gewijzigd door FoggyFreek op 06-09-2002 21:34 . Reden: erm.. weet ik veel ]
Goh, is dit soms een beta demo en zijn ze vergeten te testen wat er gebeurt als je de standaard controls aanpast?
Bij mij bevriest het spel als ik gewoon m'n pijltjestoetsen wil hebben om te sturen ipv die letters.
Bij mij bevriest het spel als ik gewoon m'n pijltjestoetsen wil hebben om te sturen ipv die letters.
🌞🍃
Hmmm downloaden gaat niet echt al te snel
.
Ze willen graag dat je speelt via de default knoppen. dan heb je alles prima binnen bereik.. wen het even aan en je zult zien dat het veel fijner speelt.DataBeest schreef op 06 september 2002 @ 21:39:
Goh, is dit soms een beta demo en zijn ze vergeten te testen wat er gebeurt als je de standaard controls aanpast?
F voor Nitro, TAB voor losse turret, E en Q voor wapenswitch. werkt perfect !
Hahahaha, je kan zelfs de via de tekst van Bandits in het menu scratchen met de muziek !
Ziet er mooi uit, zeker die auto's, maar ik vind het geen bal aan eigenlijk
kan iemand een servertje starten ? die Gamespy support werkt nog niet helemaal volgens mij...
Pagina: 1