Toon posts:

[help] kan iemand een abit bios voor me flashen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc wilde niet posten met die xp1800, dus ik dacht dat een bios update van me abit-kt7a wel zou helpen.
nou is er iets mis gegaan tijdens het flashen en de pc wilde helemaal niet meer posten. gelukkig had ik nog een andere bios maar die heb ik met me domme ballen op zijn kop in zijn socket gedaan. nou heb ik 2 blaren op men vingers omdat ik die bios eruit wilde halen. bios dood dus, resultaat:

1 bios die opnieuw geflashed moet worden.
1 bios die helemaal verkleurt is van de warmte.

mijn vraag:
heeft iemand van jullie een abit bordje en is tevens geinterreseerd om mijn bios te flashen die ik je dan opstuur. ik heb op een asus bord al geprobeerd te flashen maar dat pikt hij niet.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
blaren omdat je de bios eruit haalde ... omg !
heb je ook nog rookwolken gezien??? :)

dit is niet echt slim hé? maar goed ik heb wel 2 abit borden maar ik ga je niet helpen, neem geen risco, sorry

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Abit mailen,... nieuw bios vragen... en nou maar hopen dat je niet je BIOS socket hebt opgeblazen.... 8)7

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

mmm... dit is wel irritant, maybe heb je nl. nog meer opgeblazen... vraag ff naar garantie...

Electronics development

Verwijderd

flashbios.org

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

KT7A heeft nog een ISA slot... misschien als je ergens een ISA vidkaartje vandaan kan halen (386 ofzo :P) kan je PC nog net booten om een flash-diskette te maken...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 10:45

Mex

Demoniac schreef op 06 september 2002 @ 22:57:
KT7A heeft nog een ISA slot... misschien als je ergens een ISA vidkaartje vandaan kan halen (386 ofzo :P) kan je PC nog net booten om een flash-diskette te maken...
Ik heb nog wel ergens een ISA videokaartje, bel maar ff als je die nodig mocht hebben.

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:03
Abit is echt heel erg relaxed met biosen opsturen. Ik had een verrote bios, na een mailtje binnen 4 dagen envelop met gratis bios hier in de bus.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een RMA forumliertje voor me liggen die zegt dat een nwe bios 25 piek kost. wat ik wel duur vond.

ik hoop dat mijn socketje nog goed is, ik was er gelukkig wel snel bij (ongeveer 6seconden ofzo).

over die vidkaart, kan ik dan zonder bios booten??, of hoe werkt dat

ik zal abit eens melen ja,
Pagina: 1