Toon posts:

Hebben tweakers goede ervaringen met Club 3d kaarten?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is club 3d een goed merk of alleen maar goedkoop.

Verwijderd

Ow.....'k wilde net een andere topic aanmaken, maar ik vraag het hier ook maar....

Is er veel verschil tussen Radeon 9700 van verschillende merken, of zijn ze allemaal zo'n beetje hetzelfde? En zijn er aanraders? Of weet iemand een winkel waar ze op het moment Build by Ati hebben ???? 'k Kan niks vinden, dus misschien ga ik wel een Powered By halen.....heb geen geduld meer.....

Bij Hunter PC zou de Build By vandaag binnekomen, maar de levering is verzet.....nu mot ik tot de 18e w88, en daar heb ik ff geen zin in.....ik loop al een tijd te wachten.....

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:17
Zoek ook zelf eens wat revieus m.b.v. Google oid, GoT is geen helpdesk voor dit soort vragen, want dan zouden we letterlijk _eindeloos_ door kunnen gaan.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:17
Trouwens :?

Ben ik nou gek :?
welke systeem voor Radeon 9700 enz.
Welke Radeon 9700 en waarom?
Maar ik vind dit (persoonlijk) een beetje overdreven, niet om te zeiken ofzo maar had dan gewoon 1 topic voor al je problemen gemaakt (die overigens makkelijk terug zijn te vinden)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32
idd.. kunnen allemaal in -= Radeon Topic - Deel 55 =-

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Ik heb sinds een maand of 2 een Club-3D Geforce 4 TI 4200 128 Drr en ik heb er geen problemen mee... Loopt goed!

Je kan hier beter niets zetten....

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Club3D kaartjes werken goed. Ik heb de Geforce 2 Ti van Club 3D. (De geforce 2 kaart van club3d is niet echt een 'overclockertje'). Maar hoe het bij hun andere kaarten zit weet ik niet.

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
FunFactory schreef op 06 september 2002 @ 19:16:
Ik heb sinds een maand of 2 een Club-3D Geforce 4 TI 4200 128 Drr en ik heb er geen problemen mee... Loopt goed!
Ja ik heb deze ook, zijn goede kaartjes qua prijs/kwaliteitsverhouding

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

IK heb ook een club3d kaartje en die kwam met zijn benchmarks toch boven andere kaartjes die officieel door ATI gereleased waren

Specs

Verwijderd

Oke dan ik weet genoeg :)

Boeit me trouwens toch niet meer zo welk merk het is.....ik wil er 1 hebben en ik wil 'm NU! :)

Dan heb ik misschien 1 fps minder, BOEIE! :)

Verwijderd

.... lees de FAQ eens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.