Koeling van voeding kapot

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Toen ik thuiskwam en ik was in gang hing er een vreemde geur. Ik ging naar mijn kamer waar het beetje verbrand rook, maar de computer deed het nog, die stond aan. Ik merkte dat de koeler van mijn voeding kapot. Wat kan ik nu doen? Is er geen manier om de voeding op een andere manier te koelen dan met een fan? Ik ga straks natuurlijk eerst zoeken naar een fan, maar als ik die niet vind ;(
Zonder koeling blijven draaien lijkt me maar gevaarlijk

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gewoon een nieuwe 80mm fan kopen en die er inbouwen.. desnoods dagje je pc uit en morgen er een halen.. andere manier is bv waterkoeling, maar ik denk niet dat je dat wel bij de hand hebt liggen :P

• Heideroosje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03-2024

Heideroosje

Welcome To Paradise

Zoon beetje elke compuboer verkoopt wel fannetjes en anders heb je wel een of ander hobby-huis in de buurt 8)7

Zonder koeling door blijven draaien lijkt me link, omdat de hele boel door kan fikken, je rook het zelf ook al zei je.

• ddkiller0900
  • Laatst online: 13-06 09:21
Ben nu nog steeds op computer met een grote ventilaor gericht op de voeding, voeding wordt niet meer warm
>:) 8) :*) _/-\o_ :9~

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Maar je voeding verandert zo wel in een stofzuigerzak.
Gewoon effe een andere voeding in pleuren, en dan de andere fixen.

And The Only One

Verwijderd

je hebt toch zeker wel een extra fan in huis... ( heb 9 fan's in me kast.. dus reserve genoeg ;) )

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ddkiller0900 schreef op 06 september 2002 @ 19:55:
Ben nu nog steeds op computer met een grote ventilaor gericht op de voeding, voeding wordt niet meer warm
>:) 8) :*) _/-\o_ :9~
Hmmz, heb je een 486 ofzo ? (no offence maar dat koelblok daarbinnen in die voeding is niet echt makkelijk te koelen van buitenaf)

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• pinockio
  • Laatst online: 25-05 11:48
Ik zou 'm toch maar even openmaken en een fan inbouwen. Wie weet zijn er ook componenten gefrituurd, waardoor bijv. het voltage instabiel zou kunnen worden.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1