ATX patch voor Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 12:08

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
Hey mensen... m'n pc sluit automatisch af, ook al heb ik een ATX board... hiervoor schijnt een patch uit te zijn, maar ik kan 'm niet vinden...

Enig idee???

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Jobbie schreef op 06 september 2002 @ 18:29:
Hey mensen... m'n pc sluit automatisch af, ook al heb ik een ATX board... hiervoor schijnt een patch uit te zijn, maar ik kan 'm niet vinden...

Enig idee???
Wanneer sluit hij 'm dan automatisch af?

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
volg dit ff:

- rechtermuisknop deze computer.
- tabblad advanced
- startup and recovery
- haal dan het laatste van de 3 vinkjes weg ( automatically reboot )

Trouwens help zelf ook eens iemand op het forum, want je hebt zelf alleen nog maar topics geopend. :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
jamaicaman schreef op 06 september 2002 @ 18:48:
Trouwens help zelf ook eens iemand op het forum, want je hebt zelf alleen nog maar topics geopend. :)
Zowiezo bedankt...

Over die topics openen... ik zit gewoon te oppervlakkig in deze wereld... maar weet wel dat je hier geholpen kan worden... dus vandaar...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jobbie schreef op 06 september 2002 @ 19:31:
Over die topics openen... ik zit gewoon te oppervlakkig in deze wereld... maar weet wel dat je hier geholpen kan worden... dus vandaar...
Mja.. maar probeer toch eens een (nuttige) bijdrage te leveren als je kans ziet ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BackSlash32 schreef op 07 september 2002 @ 00:22:
[...]

Mja.. maar probeer toch eens een (nuttige) bijdrage te leveren als je kans ziet ;)
Zoals iemand ergens in ze ondertitel heeft staan

Got is geen helpdesk... oid...

maaruh, van ATX is het de bedoeling dat hij automatisch uitgaat...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 09:34
Ik heb zelf ook problemen mee gehad :). Goed, in de bios mag ACPI uit staan hoeft niet, APM moet aan staan, anders NO GO!!! Dan als het goed is zie je bij power options , ergens APM staat :P. DIe moet je aanvinken.

Pas op, dit kan ook voor problemen, hangen in spellen etc :(. Ik draai nu zelf zonder ACPI met APM. Op de windows XP cd moet je is zoeken naar APMstat.exe of zo iets :?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Topicstarter
Helaas hebben alle bovenstaande oplossingen niet geholpen... hij sluit nog steeds niet af.
Ik heb gehoord dat het een fout in XP is en dat er wel degelijk een microsoft-patch voor uit is, maar ik kan helaas niets vinden...

Ik sluit 'm trouwens af door 5 seconden de aanknop in te drukken.
Pagina: 1