Hey mensen... m'n pc sluit automatisch af, ook al heb ik een ATX board... hiervoor schijnt een patch uit te zijn, maar ik kan 'm niet vinden...
Enig idee???
Enig idee???
Wanneer sluit hij 'm dan automatisch af?Jobbie schreef op 06 september 2002 @ 18:29:
Hey mensen... m'n pc sluit automatisch af, ook al heb ik een ATX board... hiervoor schijnt een patch uit te zijn, maar ik kan 'm niet vinden...
Enig idee???
Zowiezo bedankt...jamaicaman schreef op 06 september 2002 @ 18:48:
Trouwens help zelf ook eens iemand op het forum, want je hebt zelf alleen nog maar topics geopend.
Mja.. maar probeer toch eens een (nuttige) bijdrage te leveren als je kans zietJobbie schreef op 06 september 2002 @ 19:31:
Over die topics openen... ik zit gewoon te oppervlakkig in deze wereld... maar weet wel dat je hier geholpen kan worden... dus vandaar...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zoals iemand ergens in ze ondertitel heeft staanBackSlash32 schreef op 07 september 2002 @ 00:22:
[...]
Mja.. maar probeer toch eens een (nuttige) bijdrage te leveren als je kans ziet
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter