[PHP] Parse Error zonder omschrijving

Pagina: 1
Acties:

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-08 17:31
Ik krijg de volgende melding:
Parse error: parse error in /home/users/test/web/cms/frameset/submenu.php on line 130

En regel 130 is de laatste regel van het php document waar het php gedeelte wordt afgesloten. Hier kan niks mis mee zijn lijkt me. Heeft iemand een idee waar ik ongeveer zou moeten zoeken als hij de laatste regel als parse error aangeeft. Ik kan de broncode hier wel neerzetten maar dat wordt toch echt te veel. Ik heb een .txt bestand neergezet op http://213.201.159.69/~aci/script.txt
Hier staat de volledige broncode in, de locaties van m'n include files heb ik wel ff veranderd.

Ik hoop dat iemand een regeltje vind waardoor die error gevonden kan worden, ben nu al een hele tijd bezig en heb het regel voor regel, letter voor letter doorgenomen maar op een gegeven moment word je toch een beetje blind.

Ik hoor het wel ...

Verwijderd

Volgens mij zit het hem in een vergeten } (kep er niet heel lang naar gekeken, duys ik kan er naast zitten)

Verwijderd

GoT is geen plek voor 'los-mijn-probleem-even-op-vragen'.

kijk s heel goed naar je eigen script, vooral naar de nesting

• wustenveld
Darthraider, daar ben ik het helemaal mee eens. Het is ook geen gemakzucht van mij maar na een tijd code staren word je toch ff blind en is het goed als iemand anders ook ff mee kijkt. Vaak is het alleen maar het idee dat iemand mee kijkt wat al helpt

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05-2025
Je bent best inconsequent met quotes. Soms doe je een echo met dubbele quotes, soms weer met enkele quotes.
Als je dit eerst even allemaal op dezelfde manier maakt, heb je iets beter overzicht. Volgens mij zit het in 1 van die quotes nl.

***** Excellent cron job. Will run again.

• AlBundy
Yup gevonden:

Onder:

PHP:
1
echo "</table>";

Moet nog een }

Alsjeblieft!

• wustenveld
he thanx, er mistte inderdaad een } op die plek :)
Bedankt voor het meedenken

• AlBundy
wustenveld schreef op 06 september 2002 @ 18:26:
he thanx, er mistte inderdaad een } op die plek :)
Bedankt voor het meedenken
No problem, kverveel me toch. Ik ben op de fiets naar me werk, was om 6 uur al klaar en nu regent het :(
Nog meer problemen? Ik heb nog geen zin om naar huis te gaan :P

• wustenveld
haha, nee verder geen problemen. Behalve een opmaak dingetje maar daar kijk ik zelf wel naar. Daar ga ik jou niet mee lastig valen
Pagina: 1