Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
neem het boekje van Metallica's "...and justice for all" cd eens bij de hand. zo'n hamer is vet!
Sorry voor de layout-vern***ing:

Te plat voor woorden, maar wel lollig
Wauw! "steengoed" idee! Echt leuk, enige wat lastig is, is dat ik meer koppen heb, maar hier is wel iets mee te doen! Thanks!waxle schreef op 06 september 2002 @ 17:55:
Sorry voor de layout-vern***ing:
[afbeelding]
Nog meer van zulke leuke ideetjes? Die van Metallica: ik ben erg benieuwd, maar heb helaas niet dat boekje. Staat ergens een voorbeeldje?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
dr was een oude Queen LP waarop de gezichten van de bandleden 'aan-elkaar' waren gemaakt en dus hun ogen 'overlapten' zag er erg mooi en verzorgd uit, was overigens nog pre-photoshop werk
* RM-rf zoekt ...en vindt:
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Aaah! Tof! Wat gaaf! Wordt nog lastig omdat ik nu allemaal foto's heb die onder erg verschillende hoeken staan. Maar wederom ook erg bedankt, dit zijn gave tips!RM-rf schreef op 06 september 2002 @ 18:57:
dr was een oude Queen LP waarop de gezichten van de bandleden 'aan-elkaar' waren gemaakt en dus hun ogen 'overlapten' zag er erg mooi en verzorgd uit, was overigens nog pre-photoshop werk
[afbeelding]
Pagina: 1