[collage] iemand tips?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 06:55

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een "collage" maken van de koppen (foto's) van 8 mensen. Iemand een idee waar ik ideetjes kan opdoen hoe je dit leuk kan aankleden? Het zijn dus 8 aparte foto's die tot een geheel moeten worden. Ik ben redelijk handig met Paintshop en Photoshop, maar het gaat om het creative idee. Iemand?

Thnx!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

neem het boekje van Metallica's "...and justice for all" cd eens bij de hand. zo'n hamer is vet!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Sorry voor de layout-vern***ing:
Afbeeldingslocatie: http://www.raphaelk.co.uk/web%20pics/USA/MOUNT%20RUSHMORE.JPG
Te plat voor woorden, maar wel lollig :)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
waxle schreef op 06 september 2002 @ 17:55:
Sorry voor de layout-vern***ing:
[afbeelding]
Te plat voor woorden, maar wel lollig :)
Wauw! "steengoed" idee! Echt leuk, enige wat lastig is, is dat ik meer koppen heb, maar hier is wel iets mee te doen! Thanks!

Nog meer van zulke leuke ideetjes? Die van Metallica: ik ben erg benieuwd, maar heb helaas niet dat boekje. Staat ergens een voorbeeldje?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dr was een oude Queen LP waarop de gezichten van de bandleden 'aan-elkaar' waren gemaakt en dus hun ogen 'overlapten' zag er erg mooi en verzorgd uit, was overigens nog pre-photoshop werk

* RM-rf zoekt ...en vindt:
Afbeeldingslocatie: http://www.rock-n-metal.de/miracle.jpg

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
RM-rf schreef op 06 september 2002 @ 18:57:
dr was een oude Queen LP waarop de gezichten van de bandleden 'aan-elkaar' waren gemaakt en dus hun ogen 'overlapten' zag er erg mooi en verzorgd uit, was overigens nog pre-photoshop werk

* RM-rf zoekt ...en vindt:
[afbeelding]
Aaah! Tof! Wat gaaf! Wordt nog lastig omdat ik nu allemaal foto's heb die onder erg verschillende hoeken staan. Maar wederom ook erg bedankt, dit zijn gave tips!

Pagina: 1