Toon posts:

Borg Quicknet/Sonera voor kabelmodem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand net als ik borg betaald voor het kabelmodem van Quicknet/Sonera ?
Ik heb een abonnement genomen in maart 2000 en heb toendertijd Fl. 250,- borg betaald welke teruggestort zouden worden bij beeindiging van het abonnement.
Nu claimt Sonera dat dit geen borg is geweest maar aansluitkosten.(grrrr)
Probleem is dat ik daar geen stukken meer van heb, de originele rekening heb ik nooit gehad, dus kan ik het ook niet mee bewijzen.
Uiteraard geen kopie gemaakt van het inschrijfformulier waar het expliciet stond omschreven, kortom , wie helpt mij hiermee uit de brand door te kunnen bewijzen dat omstreeks die periode in 2000 er wel degelijk sprake was van borg en GEEN aansluitkosten ??
Sonera claimt nl. dat er van januari 2000 t/m juli 2001 nimmer sprake is geweest van borg, maar alleen Fl. 235,- aansluitkosten.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
klopt

ik ben ook in maart 2000 aangesloten en het ging daar idd om aansluit kosten

de borg hoefde toen der tijd niet betaald te worden.

Dat was voor mij ook de reden om het te nemen omdat anders de eenmalige kosten te ver opliepen voor me..

je kan dus geen aanspraak maken op de borg omdat je die nooit hebt betaald :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus je beweerd dat ik schimmen najaag en het helemaal verkeerd heb begrepen terwijl Sonera me nu al 3 x heeft toegezegd de borg terug te zullen storten en elke keer weer terugkomt op de toezegging ?
Blijft vreemd hoor.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
ff 1 ding

het heet nu weer multikabel dus geen sonera (dat is al een jaar geleden uit nederland vertrokken) en ook geen quicknet sinds een paar maanden.. ze maken het de klant btw wel moeilijk :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat was me bekend.
Ik heb sinds vorig jaar tot alle tevredenheid DSL via Versatel/Demon.
Was de downtime van Slonera/Quicknet meer dan zat.
Gaat erom dat het modem hier al die tijd nog stond en na overleg heb ik hem teruggezonden met de afspraak dat de borg van Fl. 250,- 2 weken na ontvangst modem teruggestort zou worden.
Je begrijpt wel uit mijn verhaal dat dat gedeelte nu, NA terugzending hevig wordt ontkend, cq bestreden.
Maar het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd heb en dat WEPS gelijk heeft.
Blijf het dan wel vreemd vinden dat zelfs NA terugzenden modem er nog 2 x toegezegd is de borg over te maken en de derde keer de hardnekkige ontkenning.