wat is een boxed cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32
op veel sites zie ik staan:

processor: prijs
processor boxed: prijs

wat hou dat boxed nou precies in, want de snelheid van de 2 processors is hetzelfde maar de prijs van de boxed processor is hooger.

Verwijderd

bij een boxed processor krijg je er een fan+headsink bij die gegarandeerd werkt op die proc, maar dat zal nooit de beste zijn :)

Verwijderd

losse cpu vs cpu + sticker + cooler in een fraai doosje denk ik :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Boxed is een cpu met een door de fabrikant uitgekozen cooler + meestal 3 jaar garantie ipv 1 jaar.

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

maja.. Voor het prijsverschil tussen boxed en niet boxed kan jij een dikke zalman o.i.d. halen :) dus ik zou het wel weten !!

Specs

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
4STROKELONGLEGG schreef op 06 september 2002 @ 17:44:
maja.. Voor het prijsverschil tussen boxed en niet boxed kan jij een dikke zalman o.i.d. halen :) dus ik zou het wel weten !!
En dat geloof je zelf?
Dat verschil is, vooral bij intel cpu's, maar iets van €10. En die cooler die intel erbij levert is ook nog eens vrij goed(ook voor een beetje overclocken).
Bij AMD ligt het verschil op zo'n €20. Voor die €20 kun je waarschijnlijk een iets betere cooler kopen dan wat er standaard bij zit(die coolers zijn meestal net voldoende), maar je hebt weer niet het voordeel van 3 jaar garantie.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

search, pmg, basic vraag

PS Intel heatsinks zijn erg goed hoor imo, mijn celeron 600@900 en P41.6@2.4 draaien met een intelheatsink+fan
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.