Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een jazzpiper 32 mb mp3-speler, wil ik heb vanmorgen opstarten om naar school te gaan....krig ik heb niet an de praat..hij doet dus gewoon nix meer.. en JA, ik heb ook volle batterijen erin gedaan. :( :( :(

Heeft iemand ervaring met dit probleem of heeft iemand een oplossing plzzz vertel het me want zonder muziek naar school fietse is erg... :r :r :r 8)7

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:49
Ik heb vandaag dus pcies hetzelfde met mijn Sony NW-E3, met batterijen doet ie nix, maar als ik em in USB poort stop krijg ik wel connect, hij doet dus nog wel iets... Misschien werkt dat bij jou ook, dan weet je iig dat ie niet helemaal kapot is... Denk dat er bij mij contactje loszit bij de batterij ofzo, zou kunnen dat dat zelfde probleem is bij jou...

Verwijderd

Topicstarter
Ashen schreef op 06 september 2002 @ 17:40:
Ik heb vandaag dus pcies hetzelfde met mijn Sony NW-E3, met batterijen doet ie nix, maar als ik em in USB poort stop krijg ik wel connect, hij doet dus nog wel iets... Misschien werkt dat bij jou ook, dan weet je iig dat ie niet helemaal kapot is... Denk dat er bij mij contactje loszit bij de batterij ofzo, zou kunnen dat dat zelfde probleem is bij jou...
ik ga nu proberen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geprobeerd...mar dan doet hij het wel en dan doen ie het niet :'( :'(

ik denk maar dat ik voor een nieuwe player moet gaan :'( :( :( jammer want ik vond deze eg wel een topding 8) :Y)