Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
33 cubic feet/min wordt
1980 cubic feet /h
een voet is dach meer als een meter. nah, dan kan dit niet of wel? Iemand met een heldere uitleg?
1980 cubic feet /h
een voet is dach meer als een meter. nah, dan kan dit niet of wel? Iemand met een heldere uitleg?
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
CFM x 1,7 = M3/H
Use the Search Luke...
Als we uitgaan van dat een foot ongeveer 33cm is:pierre-oord schreef op 06 september 2002 @ 17:37:
33 cubic feet/min wordt
1980 cubic feet /h
33CFM=1980CFH
1m³=1.000.000cm³
1CF=33*33*33cm=27000cm³
in 1m³ past dus 1.000.000/27000=37CF
dus 33CFM is: 1980/37=53m³/h
edit:
Das dus de simpele manierSilentpuma schreef op 06 september 2002 @ 18:05:
CFM x 1,7 = M3/H
Maar waarom wil je dat perse? Ok die voeding is dan wel bedoeld om een bepaalde luchtverplaatsing te hebben, maar elke 8x8fan volstaat hoor
Dacht het niet. Heb laatst ook mijn voeding fan vervangen door een ander, met lager CFM blijkt. Casetemp steeg toch flink wat graden. Een 80mm fan intake voorin had geen voordeel bleek bij mij. Alleen toen ik een extra 92mm fan onder mijn voeding plaatste, had ik weer iets wat je 'airflow' kunt noemen
Casetemp daalde dramatisch.
Daarom mijn advies: voeding als outtake is not good enough!
Linkje naar verschillende soorten fans.
Ook nog, ik dacht eerst ook 'CFM is het helemaal'. Niet dus, toen ik lekker wat airflow had, kon ik mezelf niet eens meer verstaan *kuch*. Heb nu die 92mm outtake en 80mm intake (van Titan-trash) vervangen door Enermax fans, wat een stilte... Airflow heb ik toch wel
En zie hier het resultaat:

Die kleine 60mm fan staat op non-actief, maakt me teveel herrie. Moet ik nog iets voor verzinnen... Isolatiematten, hm...
Daarom mijn advies: voeding als outtake is not good enough!
Linkje naar verschillende soorten fans.
Ook nog, ik dacht eerst ook 'CFM is het helemaal'. Niet dus, toen ik lekker wat airflow had, kon ik mezelf niet eens meer verstaan *kuch*. Heb nu die 92mm outtake en 80mm intake (van Titan-trash) vervangen door Enermax fans, wat een stilte... Airflow heb ik toch wel
En zie hier het resultaat:
Die kleine 60mm fan staat op non-actief, maakt me teveel herrie. Moet ik nog iets voor verzinnen... Isolatiematten, hm...
Use the Search Luke...
Pagina: 1