Toon posts:

[win2k server] usb modem in demand-dial lijst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een windows 2000 server als router te configureren, en hiervoor een usb adsl modem te gebruiken. Hiervoor moet ik in de RRAS instellingen bij demand-dial deze modem toevoegen, maar ik kan er enkel LPT1 toevoegen.

Ik heb in topic nr 564480 gelezen dat predator hiervoor een oplossing gevonden heeft, en die aan visionmaster overgemaakt heeft, maar ik vind die oplossing met de search niet terug.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 17:55 . Reden: zinsconstructie :) ]

Verwijderd

Topicstarter
is er echt niemand die hierop een antwoord weet? er moeten toch nog mensen met dit probleem geconfronteerd geworden zijn?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

USB ADSL gebruikt ook een VPN adapter kan je die niet ergens vinden?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 07 september 2002 @ 12:24:
USB ADSL gebruikt ook een VPN adapter kan je die niet ergens vinden?
neen, ik kan enkel maar kiezen voor LPT1...
ik heb ergens gelezen dat er moet gewerkt worden met virtuele poorten, maar ik heb dus echt geen idee hoe :'(

Verwijderd

In mijn ervaring weigert RRAS poorten te zien waarvoor je de apparaten aangesloten hebt nadat je RRAS geconfigureerd hebt.

Op mijn werk ben ik dat tegengekomen toen ik een modem moest vervangen door één van een ander type. Alleen RRAS disablen en helemaal opnieuw configureren hielp om de nieuwe poort te zien.