Toon posts:

poledit onder win2k DC voor w98 WS's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:

Zojuist heb ik met poledit een aantal restricties ingesteld die ervoor zorgen dat het run command weg is en het configuratiescherm disabled is. Nu heb ik dit opgeslagen als config.pol en neergezet in de NETLOGON SHARE van windows 2000 DC.
Echter als ik met een w98 werkstation aanlog gebeurd er helemaal niets. Je ziet wel een scherm dat er een profiles en dus ook systeembeleiden worden opgehaald, maar de policies worden op een of andere manier niet toegepast.
Als ik de policies in Novell instel dan werken ze wel.
Hoe kan dit? Zie ik iets over het hoofd?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Je zal imo op 't Win98 station aan moeten geven dat ie de config.pol moet 'lezen'

[edit]

zie How to Use System Policies On a Standalone Computer, je hebt hier een variatie van nodig ;)

gevonden door op 'pol windows 98' te zoeken

Verwijderd

Topicstarter
a

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 16:32 . Reden: intrekken was niet nodig ]

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

[5]Click the Remote Update check box, and then click Manual in the Update Mode box. In the Path box, type the path and file name for your system policy file. You can place this file in any folder on the hard disk. Click OK.
maar dan dus 't remote pad naar de pol file opgeven...

[edit]
eey, niet stiekum post 'weghalen' :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoeld. Remote update checkbox waar vindt ik dat dan? Praten we wel over een 98 machine?

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Lees 't technet artikel dat ik gepost heb ...

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar ik zie al wat je bedoeld. Het zat in de editor zelf....
Pagina: 1