Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
Doe 'm dan op 7v.
Rode draadje v/d fan in gele van molex, zwarte in de rode v/d molex
Rode draadje v/d fan in gele van molex, zwarte in de rode v/d molex
7 volt weet ik wel, want daar heb ik hem nu op!
Ik wil dat ie nog wat stiller wordt (5 volt dus)!
Weet je dat ook?
Ik wil dat ie nog wat stiller wordt (5 volt dus)!
Weet je dat ook?
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
Rode in rode v/d molex, zwarte in zwarte v/d molex
Kan je ook perfect in de search vinden
Kan je ook perfect in de search vinden
Thnx, zal het effe uit gaan proberen! Als jullie niet meer van me horen, dan weten jullie wat er is gebeurd!
Hier ben ik weer. Heb de fan nu op 5 volt en de fan maakt nu echt amper geluid!
Ben benieuwd hoelang het goed zal gaan!
heeeeeel lang mits ie maar niet veeeeel te warm wordtEternalDragon schreef op 06 september 2002 @ 16:33:
Hier ben ik weer. Heb de fan nu op 5 volt en de fan maakt nu echt amper geluid!
hier ook een p200 met 200W voeding + fan @ 5V... geruisloos en amper warm, cpu fannetje ook op 5V met het startmotor idee van DaBit en ik hoor alleen de schijf nog als ik slaap
kan makkelijk 5v, hou het een dag in de gaten en als het goed gaat, nou dan laat je het zo, anders het 7V trukje
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Verwijderd
Nou ik had dus van de week mijn voeding fan vervangen met een stillere variant, en alles ging goed, tot na 1 uurtje pc'en ofzo (250 watt voeding) schakelt de boel ineens uit. Dus ik denk owjeej, toch te warm geworden en dan heeft ie zichzelf uit veiligheid uitgeschakeld.
Dus ik orginele fan er weer terug in, ff af laten koelen (was niet heel erg heet, niet warmer als normaal) Probeer em aan te zetten, hoor ik alleen maar een tik iedere keer als ik op de aanknop druk. De 5 volt standby draait wel gewoon normaal.
Als ik em uit de PC haal, de power-good ground en de power-on ground dan zegt ie ook tik, als ik alleen de power-on ground dan geeft ie ook dezelfde tik. Dus het zal een of andere beveiliging zijn waarom ie niet aangaat.
Van binnen ziet alles nog helemaal goed eruit, maar ik heb geen zin om alle onderdelen een voor een te gaan testen dus gewoon voeding vervangen... helaas nu nog niet stil
Dus ik orginele fan er weer terug in, ff af laten koelen (was niet heel erg heet, niet warmer als normaal) Probeer em aan te zetten, hoor ik alleen maar een tik iedere keer als ik op de aanknop druk. De 5 volt standby draait wel gewoon normaal.
Als ik em uit de PC haal, de power-good ground en de power-on ground dan zegt ie ook tik, als ik alleen de power-on ground dan geeft ie ook dezelfde tik. Dus het zal een of andere beveiliging zijn waarom ie niet aangaat.
Van binnen ziet alles nog helemaal goed eruit, maar ik heb geen zin om alle onderdelen een voor een te gaan testen dus gewoon voeding vervangen... helaas nu nog niet stil
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()